Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo folkens!

Har kjøpt meg et lite nummertastatur som jeg har festet til den plata der jeg har resten av instrumentene. Planen var å bruke denne til ATC-kontroll, slik at jeg kunne svare med tall. Det er ikke mulig, fordig at numrene gir hver sine synsvinkler i stedet. Er det noen mulighet for å slå av dette, altså at tallene 1-5 ikke har noen funksjon, og kan brukes til ATC? Gjelder både i FS9 og FSX. i FS9 kan man heller ikke bruke musepekeren, men det er mulig i FSX. Finnes det eventuelt en annen type ATC som det er mulig å installere, en bedre en?

Skrevet

Takk for svar, alle sammen! Skal sjekke dette i morgen. Er kanskje mulig å fjerne de assignments som styrer ror og bruke numpad til atc med num lock av? Da kan det vel hende at tallene ikke funker som tall lenger... Time will show, som dem sier

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...