Paulo Fernandes Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Fløy EHAM - LPPT med KLM i dag. Her er en haug med redigerte bilder fra turen: Tårnet i Schiphol flyplass: Flyet som skal ta oss ned til Lisboa Portela flyplass: Inni cockpit gjøres paperwork. ATIS informerer om at RWY 36L er i bruk for avgang, og fort forstår at jeg at taxingen i dag kommer til å ta laaang tid! RWY 36L er nemlig lengst vekk av alle rullebanene på Schiphol flyplass. Fuel, vind på cruise og trans alt tastes inn i FMC. VR speed blir på 142 i dag: Her har jeg kommet ganske langt på taxingen. Jeg får tilatelse av ATC og krysse RWY 35C, og om 5 min er jeg klar for take off fra RWY 35L: Cruise: Jeg får frekvensbytte av ATC og blir bedt om å kontakte LPPC_CTR (Lisboa control). KLM193: "Lisboa control, boa tarde, KLM 1693 with you at FL370". "LPPC_CTR: KLM1693, boa tarde, fly direct to Fatima, Foxtrot Tango Mike". Og etter hvert får jeg direct LAR og lander på RWY 21. Siter
Erik Karlsen Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Fantastiske bilder! (som alltid) Min favoritt er det siste bilde Siter
Øyvind Skimmeland Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Hvilket add-on fly bruker du her ? Eller ver der skikkelig pene bilder Siter
Tor-H Bergseng Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Flott som alltid! Hvordan er AMS på frames kontra Cloud9, eller f.eks Mega Airport Heathrow? Har Cloud9 sitt liggende, men det suger frames. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Skrevet 6. mars 2011 Jeg prøvde selv cloud9 sitt AMS-scenery en gang i tiden. Det tok voldsomt FPS hos meg og. Men dette sceneriet tar ikke mye. Vanligvis har jeg 25 FPS. På dette sceneriet har jeg 20-22 FPS. Siter
Tor-H Bergseng Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Da går jeg nok til investering av dette ja Har jo tilbrakt nesten mer til på AMS en på OSL de siste årene. Siter
Brage Ringheim Dybdahl Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Vakre bilete, mange av dei ser jo ut som om dei er tekne i reallife! Favorittane mine er bilete 3, 4 og dei to siste. Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Dette var nydelig reportasje gitt. Flotte bilder og :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.