Øyvind Schou Johnslien Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Hei ja. 5 mila er ferdig /arbeidshelga begynner å nærme seg finnish, og MP abstinensene kiler akkurat der det gjør godt her nå. Iogmed at jeg ikke har sett noen forslag på kveldens tur enda må jeg bare spørre. Blir det noe felles tur i kveld? Og evt hvor og med hva? Jeg er på jobb til kl 19 og har ingen mulighet til å sette opp ei rute herifra, men stiller uansett opp hva nå enn forslaget må være.. Siter
Fred Solli Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Kom nettopp fra genralforsamling i OFKL og har ei heller fått laget noe plan for MP-tur. Men sikkert noen som har noen forslag til turer i "low & slow" kategorien håper jeg..... Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Si i fra om jeg skal sette server i noe spesiell mode. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Da er server satt opp i riktig mode for kvelden....skal prøve og få blitt med litt dag,.. Siter
Fred Solli Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Da har jeg laget en liten langtur her som passer best for en turbo-prop ala Turbine Duken. Vi starter kl. 19.00 på Juneau Intl. PAJN. Deretter følger: PASI Sitka PAFE Kake PAWG Wrangell CAC3 Alice Arm/Silver City CYXT Terrace CAF2 Bella Bella CYZT Port Hardy CYBL Campbell River CYVR Vancouver Intl. Lang tur så vi får se hovor langt vi orker å fly. Vi har realweather på så jeg vet faktisk ikke hva vi får av vær, men Duken bør takle det meste. Du kan selvfølgelig stille i andre turboprop maskiner hvis du ikke har Duken. Vi ses. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. mars 2011 Premium Medlem Skrevet 6. mars 2011 Flott Fred, vi er mange som har sakket etter med initiativ til søndagsturer, så det er bra at du holder koken. Jeg skal i hvertfall fyre opp Turbine-Duken, smøre matpakke og reservere søndagskvelden til møljeflyvning :grin: . Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.