Skrevet 26. november 2002 22 år Hejsan! Jag har fått ett mail som jag inte riktigt kan läsa! Kan någon hjälpa mig att översätta från isländska eller "färöiska" till svenska/engelska? Tacksam för hjälp! /hans
Skrevet 26. november 2002 22 år quote: Opprinnelig postet av Hans Pålsson: Hejsan! Jag har fått ett mail som jag inte riktigt kan läsa! Kan någon hjälpa mig att översätta från isländska eller "färöiska" till svenska/engelska? Tacksam för hjälp! /hans Send meg en mail så skal jeg se hva jeg kan gjør... en jente på jobben som er derfra skjønner du. Brandten@online.no
Skrevet 6. desember 2002 22 år Forfatter quote: Opprinnelig postet av Timmy Brandt: U got mail ...eller som man kan säga på svenska: Du har mjäll (f´låt, det är inget påstående om någon, jag råkar bara vara väldigt förtjust i sådana "ordlekar") /hans
Skrevet 6. desember 2002 22 år quote: Opprinnelig postet av Hans Pålsson: ...eller som man kan säga på svenska: Du har mjäll /hans How did you know ?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.