Hans Pålsson Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 Hejsan! Jag har fått ett mail som jag inte riktigt kan läsa! Kan någon hjälpa mig att översätta från isländska eller "färöiska" till svenska/engelska? Tacksam för hjälp! /hans Siter
Timmy Brandt Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 quote: Opprinnelig postet av Hans Pålsson: Hejsan! Jag har fått ett mail som jag inte riktigt kan läsa! Kan någon hjälpa mig att översätta från isländska eller "färöiska" till svenska/engelska? Tacksam för hjälp! /hans Send meg en mail så skal jeg se hva jeg kan gjør... en jente på jobben som er derfra skjønner du. Brandten@online.no Siter
Hans Pålsson Skrevet 26. november 2002 Forfatter Skrevet 26. november 2002 Tack! Skickar mail nu! /hans Siter
Hans Pålsson Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Skrevet 6. desember 2002 quote: Opprinnelig postet av Timmy Brandt: U got mail ...eller som man kan säga på svenska: Du har mjäll (f´låt, det är inget påstående om någon, jag råkar bara vara väldigt förtjust i sådana "ordlekar") /hans Siter
Timmy Brandt Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 quote: Opprinnelig postet av Hans Pålsson: ...eller som man kan säga på svenska: Du har mjäll /hans How did you know ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.