Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt valig i utlandet, iom at det ikke er lov til å opperatørlåse telefoner i EU. Dette er deres måte å "låse" telefonene. Regner med at det gulgte med et gavekort på ca 5-10€ også?

Jeg vet ikke om du kan gjøre noe med det. Prøv å oppdatere den med netcom-simkortet i telefonen.

Skrevet

Fikk tilbud av Pixmania om å sende telefonen tilbake og få tilbake tlf da de ikke kan gi en tlf uten " binding "

Tror jeg bare skal beholde telefonen da den lille tiden den bruker ekstra på å starte opp for å vise T-mobil logoen ikke betyr så mye. + at google osv er i tysk. Telefonen kostet 3900 uten abonnement og frakt. Finner ingen bedre plasser uansett.

Eller hva tror dere?

---

htcsense.com vært nede lenge? Selvfølgelig nede når jeg får tlf -.-

Skrevet
Trenger vel ikke mer en 500mb i mnd med HTC Desire HD vel?

Ved moderat bruk, så bruker jeg aldri over 100mb/måneden. Tror ikke jeg har brukt det engang, og da har jeg brukt skype, ebuddy og internett veldig mye. Har OneCall sin folkepakke, og det er veldig mye mer enn det jeg bruker (500 mms er hvertfall for mye, da det ikke virker på BB uten Trigcom ^^).

Skrevet

Der spiste HTcen opp 1 mini SD kort. På en eller annen måte har den gjort kortet skrivebeskyttet. Nå er jeg lei og leverer inn telefonen med penger tilbake. Så kjøper jeg den fra elkjop.no....... Evt. dustin, er de Norsk? Har de varehus her i Norge? Vil ikke ha en ny telefon som er koblet opp mot ett selskap..

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...