Bjørn Petersson Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Hei! I mitt yrke ser jeg mange rotete desktops, og er det noe jeg hater, så er det nettopp dette. Derfor oppfordrer jeg folk til å vise hvor rotete/ryddige deres desktopper er. Noen bedre? Anyone? Siter
Bjørn Petersson Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Skrevet 5. mars 2011 Ikke noe alkoholiker-tendenser på flyfag vel Åge? Siter
Benjamin Hennes Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Hehe... Er ikke så stolt av denne :grin: :grin: :grin: Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Min nåværende blir vel omentrent som Benjamin sin. Men jeg har klart å fylle et 1440x900 skrivebord fullstendig med et 10-talls ikoner på skrivebord nr. 2. Bjørns værste mareritt, no doubt... :grin: Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Ryddig på den ene siden men på den andre er det litt.. Siter
Bjørn Petersson Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Skrevet 6. mars 2011 Jeg kan ikke si at jeg blir vettskremt av det jeg ser her! Jeg ser ofte MYE verre enn dette. Der man kan sammenligne det å lete etter en fil eller en snarvei er som å lete etter liv på mars. Siter
Benjamin Hennes Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Den var skikkelig fin, Gøran! Har du link til bakgrunnsbildet? :confused: Siter
Gøran Lindberg Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Gjerne det Benjamin. Prøvde med photobucket, men den skalerte ned bildet. Prøvde også med PM, men kunne visst ikke bruke vedlegg. Har ikke anelse fra hvor jeg lastet ned lengre, så må sende fil fra egen pc. Gi meg et tips til overføring så ordner det seg. Siter
Benjamin Hennes Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Viss du har msn... så går det ann å sende bildet der som en JPG fil eller ka filtype det er Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Jeg kan finne linken, tross alt jeg som postet den her http://a.imageshack.us/img294/7899/1279575055533.jpg Siter
Gøran Lindberg Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Hehe, stemmer det Mathias. Nå husker jeg :grin: Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 7. mars 2011 Skrevet 7. mars 2011 Nja...? Feiler vel jeg også sikkert? Ikke særlig spennende og nyskapende. Men slik ser det uansett ut hos meg. Hovedskjerm: Skjerm nr 2: Laptop: Ikke av di absolutt ryddigste tenker jeg, men er som di fleste andre gubber. Uansett hvor rotete det er så veit jeg akkurat hvor ting finnes. :grin: Innimellom.. Gliser. Siter
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 7. mars 2011 Skrevet 7. mars 2011 Åge Hmm. ble tørst jeg... Oddvar Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 7. mars 2011 Skrevet 7. mars 2011 Orker ikke å begynne og rydde skrivebordet nå :grin: Siter
Mathias Næss Skrevet 7. mars 2011 Skrevet 7. mars 2011 Enda ryddigere i Ubuntu, både på denne maskinen og laptopen. Siter
Tommy Bernes Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Mathias, den der var enkel, men genial! :grin: Her er min enkle bakgrunn som alltid vinker meg velkommen Failer kanskje ryddighet på antall ikoner, men liker og sortere ting og holde en viss orden Mvh Tommy Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.