Sandro Stanojevic Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Nå kan dere booke flight for CTP Westbound http://ctp.vatsim-uk.org/ Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Kjipt det ikke ble noe på Stockholm Arlanda som departure! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Callsign: SAS02KP SELCAL: AM-GR Company: Scandinavian Airlines System (SAS) - Sweden Spoken Callsign: "Scandinavian " Departing: Lisbon Portela [LPPT] Time (TOT): 1458z Arriving: Newark Liberty [KEWR] Flight Level: 330 Siter
Paulo Fernandes Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Lisboa - Toronto med United Airlines (UAL153) Dette blir en spennende dag! Bare jeg ikke får crash to desktop så! Siter
Sivert Indergaard Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Lisbon Portela - LPPT - LIS - Newark Liberty - KEWR - EWR BAW115 ofc. Siter
Christian Zhang Skrevet 7. mars 2011 Skrevet 7. mars 2011 Departing: Lisbon Portela [LPPT] Time (TOT): 1152z Arriving: Newark Liberty [KEWR] Flight Level: 330 Callsign: COA0019 Siter
Paulo Fernandes Skrevet 25. mars 2011 Skrevet 25. mars 2011 Ikke lenge igjen nå Jeg byttet til å heller fly Air Canada over dammen. Flyr LPPT - CYYZ med gammelt livery på ny flykropp :grin: Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 25. mars 2011 Skrevet 25. mars 2011 Desverre må jeg melde avbud da jeg ikke har PC før på Søndag Siter
Magnus F. Meese Skrevet 25. mars 2011 Skrevet 25. mars 2011 Jeg dropper ut, tar heller en kjapp roadtrip med noen kompisser i morgen! Siter
andreas nærbø Skrevet 25. mars 2011 Skrevet 25. mars 2011 Melder avbud jeg også. grunner mangel på fly. Men har en 757 liggende så flyr ICE fra BIKF-KSEA. Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 25. mars 2011 Skrevet 25. mars 2011 Trekker denne selv, er alene med gutta i helga ikke så lett å sitte i cokpit 6-8timer da, blir heller landskamp og mentorering på ENVA_APP i morgen isteden, funker like greit det Siter
Joakim Hagen Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Litt gøy. Havner på samme problem når jeg skal over dammen. Glemmer hvorden det var hele tiden.. 53/20 54/30 54/40 53/50 5320N? 5430N? 5440N? 5350N ? Siter
A L Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Ser korrekt ut det. Har aldri vært med på dette før. Får dere opgitt NAT track på forhånd, eller kan piloter finne ruter selv? Av erfaring vil det bli lagd en del nye tracks da :grin: Siter
Anders Moen Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Joakim, i FMC så blir det riktig ja (5320N, 5330N osv), mens i flight plan blir det 53N020W 53N030W osv Route to be followed: Indicate designatedATS-routes or significant points. ATS route (2 to 7 characters), significant point (2 to 11 characters), degrees and minutes (7 characters): 2 figures describing latitude, in degrees, followed by “N” (North) or ”S” (South) followed by 3 figures describing longitude in degrees, followed by ”E” (East) or ”W” (West).Make up the correct number of figures, where necessary, by insertion of zeros, e.g 46N078W Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Da kan det se ut som jeg kan bli med likevell. Holder på å sette opp simmen på min søsters gamle PC = Siter
Even Rognlien Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Da blir det KLM2971, B744, EHAM-KCVG, departure 1427z Siter
Sivert Indergaard Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Noen som vet når shanwick blant annet kommer på? Siter
Joakim Hagen Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Nyter hjemmelaget ostebrød og smoothie mens jeg går mot MALOT som er entry til " The Pond " Siter
Paulo Fernandes Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Lund, man får tracks utdelt ja. Da blir det KLM2971, B744, EHAM-KCVG, departure 1427z Du dropper også earth hour i dag? :grin: Jeg kommer til å lande 2015z, og da med mørk cockpit i hvertfall. Akkurat nå ser jeg ikke ATCen online lenger. Virker som det er problemer med serveren her. Ellers går min flight smooth. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.