Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo

Har søkt litt rundt på forskjellige steder på nettet nå men har ikke funnet noe konkret svar.

Noen som vet/eller vet om et bra sted å finne ut hva slags equipment SAS bruker på kveldsflighten fra CPH-EWR på Fredag?

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Thomas Lorentzen:

Kjerra er satt opp med A330-300. Tror det er LN-RKH som flyr den.. Om det er SK901 du snakker om.

Åhhh.. den fløy jeg med for 2 uker siden.

Den er FIN !! men ingen luftkonditionering over setet "[Forvirret]"

Men det var kalt å godt på vinduet, så jeg satt med panna mot glasse hele veien ENGM - ESSA "[stort

Skrevet

Blir i NY over helga og skal videre til Las Vegas (Continetal) på Mandag, retur fra LAS neste Lørdag via EWR.

Skal bli godt det, må si jeg liker "Amerikanofil," en tittel jeg gjerne deler med deg "[stort

[ 26.11.2002, 15:38: Endret av: Henning Kjensli ]

Skrevet

Av den enkle grunn at du omtaler Norge som "ditt kjære" - omtaler jeg/vi USA som "vårt kjære".. "[smil]"

Idag fikk man forresten søknadspapirer og en bunke med informasjon fra Comair Aviation Academy Inc i Sanford, FL.

[ 26.11.2002, 17:16: Endret av: Thomas Lorentzen ]

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...