Gjest Lars Johansen Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 Har nå laget flere haler til Ifly 737-800. LN-NOH "Selma Lagerløf": LN-NOE "Henrik Wergeland": LN-NOW "Oda krogh": LN-NOC "Ole Bull": I tillegg har jeg Laget LN-DYJ, LN-DYG, LN-DYA, LN-NOR, LN-NOD, LN-NOM og LN-NOP, men jeg har ikke bilder av disse akkurat nå. Har ikke endret reg på paintene enda, men det går vel bra. Siter
andreas nærbø Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 Driver og lager LN-NOS. Og NOJ er neste ut Siter
Tommy Bernes Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 Flotte bilder, bortsett fra at reg'en på ole bull maskinen er feil, det skal vel vere LN-NOC og ikke DYF Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Tommy, jeg skrev under at jeg ikke har endret reg på noen av paintene enda. Tenkte jeg skulle gjøre det til slutt siden det er litt kjedelig arbeid. Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Har fått laget enda en paint: LN-NOJ "Tycho Brahe" Har nå fått tillatelse av Paulo Fernandes til å gi ut paintene jeg lager så etterhvert vil jeg gi ut en hel del painter. For å kunne lage flere trenger jeg flere bilder av halene til Norwegian-flyene. Så hvis noen har bilder liggende fra en spottetur, setter jeg pris på hvis noen gidder å sende til lars@live.no eller tar kontakt på PM. Siter
andreas nærbø Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Kan sjekke igjennom arkivet og se hva jeg har Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 7. mars 2011 Skrevet 7. mars 2011 Supert, Andreas. Fint hvis andre også gidder. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.