Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefaler alle som har fult MW-serien å ta en titt på denne!

Så gjenstår det bare å se om dette er en hoax, eller om det er ekte vare (Nå snakker jeg selvfølgelig ikke om grafikk, om noen skulle tro det!). Personlig er jeg veldig spent på å finne ut mer om dette, og dette må være første gang jeg faktisk bryr meg om forhåndsinfo vedrørende et dataspill, men det skal gutta i InfinyWard ha, MW er noe av det beste spillmarkedet noensinne har sett.

Skrevet

Klar over det! Nå har ikke jeg gang ett hårstrå innenfor reklamebransjen, men er det ikke en måte og lage teaser på, det også? Sette sammen highlights, lage en utvidet slutt og så promotere navnet på etterfølgeren?

Uansett så er Activition (og forhåpentligvis så mye Infinywards som mulig) i mine øyne helt nødt til å lage MW3, makan til suksessrik spillserie, men det hadde ikke vært meg imot om dette hadde vært årets CoD-prosjekt!

Skrevet

Gutta i infinity ward er mye bedre på cod enn treyarch mener nå jeg.

Så det hadde vært toppers vist det nå viste seg at infinity ward kommer ut med etterfølgeren til mw 2.

Black ops på den andre siden var en nokså stor skuffelse. Jeg legger vekt på online og da mener jeg treyarch har langt å gå for å bli like gode/bedre enn infinity ward. Storyen var helt grei :)

Skrevet

Jeg legger faktisk mest vekt på historien, jeg har ikke engang prlød mp på black ops, og jeg ble vel rank førtiognoe før jeg sluttet med MW2 MP. Sånn sett greier jeg ikke å bestemme meg for hvilken av MW-spillene jeg likte best, men The Gulag, mindblowing! Jeg gleder meg som en unge til fortsettelsen!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...