Andreas Martel Feragen Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 hei folkens jeg driver å vurderer om jeg skal dra til usa og jobba i ca 1 år, og da fant jeg ut om sånn disney international greie. lurer på om noen av dere har noe erfaring med dette, eller vet noe om dette ? Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Har ikke mer greie på det enn det jeg har fått høre fra min søster og hennes kjæreste, begge har jobbet ett år i Disney World, Orlando, Florida. Og jeg har fått høre mange rare historier, men de fleste går på "dumme amerikanere". Du vil nok ha mange gode historier til bruk som stand-up komiker ved retur til Norge... :cool: Siter
per berge Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 En fra hjembygda jobba på den Norske paviljongen på EPCOT for noen år siden. Han var ikke begeistra over arbeidsforholda men opplevelsen ville han ikke vært foruten sa han. Vær obs på att lønna på slike jobber er så som så. Arbeidstida tror jeg ikke er noen utfordring for en ungdom selv om det kan være til dels lange dager. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Vet om endel som har vært der. Er du der for å tjene penger eller jobbe under gode arbeidsforhold, don't go. Hvis du derimot er ute etter å få ett knall år med mye morro, go! Siter
Andreas Martel Feragen Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Skrevet 3. mars 2011 er ute etter å komme meg ut av norge i 1års tid begyner å bli ganske lei av å bo her Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.