Skrevet 24. februar 2011 14 år Noen som har greie på slike proxy ting? Jeg irriterer meg over at jeg ikke kan se NRK nett-tv fra utlandet. Hadde vært kjekt å fått det til. Noen som har en god løsning på det? Noen andre i utlandet som ser på Nett-TV kanskje?
Skrevet 24. februar 2011 14 år Hmmm kan ikkje hugse at eg hadde problem med å sjå på NRK NettTV i USA: Men det varierar kanskje ifrå land til land?
Skrevet 25. februar 2011 14 år Forfatter Tror det gikk helt fint å se NettTV tidligere, men pga noe rettighetstull og landegrenser osv, så går det ikke lenger. Jeg kan se Ski-VM uten problemer, men vanlig live nettTV går ikke desverre.
Skrevet 25. februar 2011 14 år Det er riktig det streamen stoppes for international, men det finnes løsninger der ute :-) Vi er ansvarlig for distribusjon av NRK stream til Oslo S og andre tog stasjoner så jeg kan bekrefte at det finnes begrensninger.
Skrevet 25. februar 2011 14 år Forfatter Et annet problem er sensuren av internett her nede... Alle proxy saker jeg prøver å gå inn på er blokkert av myndighetene her. Dem e veldig redd for at folk skal kikke på mus og slikt...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.