Ole Helberg Skrevet 22. november 2002 Skrevet 22. november 2002 Noen som så på Discovery her om dagen. Helt rått å få et innblikk i verdens største transportfly. Hadde samme takeoff vekten som ÅTTE 737...... Det kan ha en nyttelast på 250 tonn...... At det kommer seg av bakken er utrolig, men ingen tvil om det det flyr. Enda en liten (les megastor ) kuriositet var at det hadde en kran inne i flykroppen som kunne løfte 90 tonn fra lasteluka og innover i skroget..... Noen som vet av om dette er å få til fs2002? Siter
Gjest Skrevet 22. november 2002 Skrevet 22. november 2002 det var vel en Antonov 225 du så på discovery. tror det fins en slik for fs ja. sjekk avsim.com eller flightsim.com Jan Roar Rød Siter
Karl R Pettersen Skrevet 22. november 2002 Skrevet 22. november 2002 Litt usikker, men var det ikke Antonov 225 som var det største? Var forresten ett morsomt besøk på Sola idag. Noen som fikk det med seg? Rimelig mye folk som sto å så på gitt. Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 22. november 2002 Skrevet 22. november 2002 quote: Opprinnelig postet av Karl R Pettersen: Litt usikker, men var det ikke Antonov 225 som var det største? Mulig. Den største er visst laget for å frakte romferger (det sier LN-ATC iallefall) Siter
Andreas Eriksen Skrevet 22. november 2002 Skrevet 22. november 2002 quote: Opprinnelig postet av Karl R Pettersen: Litt usikker, men var det ikke Antonov 225 som var det største? Tror også at det er Antonov 225 som er det største for jeg finner ikke noen bilder av Tupolev 225 bare 134, 144, og 154 Edit: her er ihvertfall et drit kult bilde av Antonov 225 [ 22.11.2002, 15:08: Endret av: Andreas Eriksen ] Siter
Ole Helberg Skrevet 22. november 2002 Forfatter Skrevet 22. november 2002 Selvf%¤. var det en Antonov.... Var litt ivrig. Det ble ganske riktig produsert for å frakte den russiske romfergen. Siden det ikke skal brukes til det lenger har de utviklet "Takstativet" for å kunne montere eksterne beholdere, så de kan øke kapasiteten. Hvis jeg ikke husker helt feil hadde det 38 landingshul. Jeg har flyet Starliferen fra Norge til USA i 85. (utveksling med HVU og National Guard) Synes det var stort, men når jeg så programmet om 225 var det ikke så svært lenger!!!!!!! Siter
Per Thomas Skrevet 22. november 2002 Skrevet 22. november 2002 Hvorfor får aldri jeg med meg disse programmene??! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.