andreas nærbø Skrevet 22. februar 2011 Skrevet 22. februar 2011 Hei Har fått lovt av Paulo og bruke hans fuselage. Så jeg har laget LN-NOC. Til IFLY 737 Her er ett bilde av tail. Flyet er ikke helt ferdig. Legg igjenn en kommentar Andreas Siter
A L Skrevet 22. februar 2011 Skrevet 22. februar 2011 Se om du kan finne et litt mer høyoppløst bilde av halen hvis du skal bruke photoreal paint. Det beste er og hente orginal bildet. Som er dette tror jeg http://www.violinman.com/Violin_Family/performer/Violinist/bull/images/Bull.jpg Og gjøre en grundig jobb med gradient tool. På den måten kan du bygge opp halen fra bunn av. Så blir det nok bra! Siter
Paulo Fernandes Skrevet 23. februar 2011 Skrevet 23. februar 2011 Bildet han har brukt har bra oppløsning. Jeg tror du har lagret painten i feil format eller noe Andreas. Kvaliteten så mye bedre ut på selve paintfilen. Siter
andreas nærbø Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Skrevet 23. februar 2011 Ja, det skjedde noe under knventeringa, ska fikses i kveld Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 23. februar 2011 Skrevet 23. februar 2011 Bra jobbet, Andreas! Liker dette Og Alexander, tror neppe det er det samme bilde De var nok litt forskjellige Se ved halsen hans To forskjellige skjerf Stå på, Andreas!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.