Mads Hjemmen Skrevet 22. februar 2011 Skrevet 22. februar 2011 Hei og goddag! Klokken viser 14.15. De to flygerne gjør seg klar til å fly LN-RRB med en haug gale nordmenn ned til Dublin for ølsmaking. På Oslo Lufthavn Gardermoen snør det lett, mens tåken ligger som en hinne over området. De to flygerne sjekker METAR og været for unormale forhold men alt ser ut til å være i skjønneste orden! Fine forhold, sett bort i fra at det er kaldt og tåkete. Gardermoen i et nøtteskall! :grin: Etter boarding ber flygerne snilt om push and start. Taxi to runway 19L for SOTIR6C depature. De to flygerne gir bånn gass og fyker til værs! Skyer, snø, kulde og vind gjør takeoff til en fryd (om man liker slikt vær). Flyet finner raskt utflygningen og flyet braser mot flight level 310, 31000 ft. Cruise. Skyene pakker Norge inn i et vær som de fleste av oss kjenner igjen som norsk vinter! Mmm Hvem tok dette bildet tro...? Amerikanske spioner overalt! :grin: Vinden her oppe er hvertfall ikke noe å si på. Blåser så kraftig at autopiloten fra tid til annen kobler ut! Flygerne begynner så smått å tenke på veien ned. Selv om LN-RRB ha kommet seg over England, ligger fortsatt skyene og lurer under den nypolerte maskina! De to flygerne setter autopiloten til 12000 ft og lar maskina gli ned på en elegant måte Oisann! Over skyene er himmelen alltid blå, men ikke under. Det begynner å tetne seg til med skyer. Pilotene foretar en siste høyresving før den ALLER siste venstresvingen inn mot runway 28 EIDW, Dublin En ivrig spotter må få tatt sin daglige dose bilder? Vet ikke med dere her inne, men jeg tør å påstå det! Co-Piloten trekker i spaken og hjulene faller på plass! On final runway 28, EIDW Siste venstresving før flyet ligger linet up på centerline! Stemningen er nå fryktelig god, alt for god, i baksetene. De 124 passasjerene venter i spenning på en deilig landing! Siter
Mads Hjemmen Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Skrevet 22. februar 2011 Ikke lenge igjen nå! Piloten fikk tatt et bilde mens Co-piloten foretar en nokså fin visual landing runway 28 Touchdown! Velkommen til Dublin, Aerfort Bhaile Átha. Vennligst bli sittende med fastspent setebelte til vi har ankommet gate! Takk for at du fløy SAS PS: Bildene er urørt! Takk for titten! Legg gjerne igjen en kommentar Mads Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 22. februar 2011 Skrevet 22. februar 2011 WOW, elsket AA på disse bildene Alle falt i smak! Siter
Mads Hjemmen Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Skrevet 22. februar 2011 Takk for det! @Sondre: AA er bare i simmen så hvis du slår av AA på GPU og setter på i simmen, får du samme effekt Siter
Paulo Fernandes Skrevet 22. februar 2011 Skrevet 22. februar 2011 Flotte bilder Mads! Knallbra bildetekst og! Her har jeg tydelivis noe å forbedre meg på. Husk å sette QNH til 1013 over trans alt, og til local QNH under trans level. Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 22. februar 2011 Skrevet 22. februar 2011 Prøvde det ut Mads, AA ble meget bra, men følte alikevell ikke det ble like bra som ditt. Desutten opplevde jeg et prbolem med teksturene som jeg for øyeblikket prøver å fikse. Er bare i fullscreen jeg opplever texture problemene, i window mode oppleves det ikke, men der er det heller ikke særlig effekt ved bruk av AA. Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 22. februar 2011 Skrevet 22. februar 2011 Fine bilder, brukbar underholdende historie Det eneste som manglet var vel et bilde av DE-ICE på ENGM! Siter
Mads Hjemmen Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Skrevet 22. februar 2011 @Sondre: jeg kjører fullscreen, men kan ha noe med at jeg kjører HD oppløsning? @Anders: Unnskyld Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 22. februar 2011 Skrevet 22. februar 2011 Tror jeg kjører HD jeg også? Er ikke sikkert, sitter på ATI HD 5770, må jeg skru det på manuelt? Skal uansett ta og leke meg litt med dette senere etter vatsim turen min Så får vi se om jeg blir noe klokkere! Siter
Mads Hjemmen Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Skrevet 22. februar 2011 hehe, jeg har HD6870, men jeg har av en eller annen grunn ikke noe manuelt å skru på, fordi jeg avinstallerte eller noe God tur, er ute å flyr jeg og! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.