Gjest Niclas Andersson Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Lite bilder på första flygningen med mina nya SAS texturer för AES GSU Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Utrolig flotte bilder Og skikkelig stilig at du har fått til å lage SAS GSU. Vannet ditt var skikkelig realistisk, hvilket vann bruker du? Siter
Simen Elvestad Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Tøft! Skal du legge ut den SAS GSU'n ? :grin: Siter
Gjest Niclas Andersson Skrevet 21. februar 2011 Skrevet 21. februar 2011 Taack Jag använder en blandning av REX & Real Environment Pro: REX: Ocean 7..Har gjort bitmapparna lite mörkare då jag tyckte att dom var för ljusa REP: Använder Bitmapparna "env_*" från AquaPro2006 Dark\\WorldTexture REP: OceanHeightField Angående SAS GSU så kommer jag tyvärr inte att lägga ut dom för allmän nedladdning pga begränsningar och kvalitet. Ni får vänta tills det nya AES NG kommer då det kommer innehålla bitmappar med högre upplösning och paintkits för just GSU´s . Läs mer om det här Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.