Gjest Lars Johansen Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Hei! Har nå begynt å painte litt og har derfor laget Fridtjof Nansen til Ifly 737. Jeg har kun paintet halen. Flykroppen er Paulo's LN-DYD :grin: Håper etterhvert at jeg kan lære meg å painte flykroppen også. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Spurt Paulo om å bruke kroppen? Fin paint uansett! :)Prøv å slå på AA, så blir det straks enda bedre! Siter
Paulo Fernandes Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Flott at flere bidrar med painter til IFlyen, og spesielt NAX! Du burde spurt om lov til å bruke painten min som utgangspunkt, men som jeg skrev på avsim, så vil jeg gjerne at folk bruker painten som utgangspunkt til flere NAX-painter, og derfor kontakter meg. Jeg kan godt sende deg mine templates slik at du kan legge til REG i VC f.eks. Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Jeg glemte å si at denne ikke blir gitt ut og det er kun jeg selv som skal bruke den. Jeg trenger ikke å spørre om lov til å gjøre endringer på painten din så lenge jeg kun skal bruke den privat, men det glemte jeg å si. Mads: AA er på, men syns da ikke AA var så ille på dette bildet. Eller? Siter
Mads Hjemmen Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Hmm.. Kanskje ikke? Ser litt hakkete ut, men det kan være fordi bildet mest sannsynlig er komprimert Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Lagde en paint til. Det ble LN-DYH Søren kierkegaard jeg vet at REG'en er feil, har ikke ordnet på det enda. Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Er jo knall detta! Hadde jo vert fantastisk om en gikk sammen alle som hadde painter og fikk komplett NAX pakke til iFLY på sikt Sweat dreams :cool: Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Er jo ikke umulig det. Spørs jo bare hva folk er villige til. Hvis folk vil gi painter til en slik pakke så er det jo ikke noe problem. Selv vil jeg gjerne bidra, men trenger å trene mer på painting Siter
andreas nærbø Skrevet 21. februar 2011 Skrevet 21. februar 2011 Kan du sende de på mail til meg ? Andreas-andy1997@hotmail.com Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 23. februar 2011 Skrevet 23. februar 2011 Da må jeg i så fall snakke med Pauolo først. Men skal gjøre en del endringer også først, så vi får se etterhvert. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.