Gå til innhold

Server Status, ikke post noe i denne posten:-)

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Server står nå i følgende modus fremm til i kveld:

Det er første gang jeg har tatt meg tid til og programere alle tilgjengelige vær stasjoner i Norge, derfor vil du finne en spennende setup i dag før mp flight, det er generelt sett helt greit sør for trondheim, men nordnorge har et helvetes vær fra Bodø og opp, prøv Bodø, Bardu, Tromsø og om du har baller Hammerfest. Bodø og Nordover er krevende, i hammerfest skulle det aldri ha hvert flydd på en dag som dette, men men må du så må du,,,,lykke til.....ps ikke post i denne tråden, jeg vil legge ut status på server i denne posten.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Server står nå i følgende modus

Det er første gang jeg har tatt meg tid til og programere alle tilgjengelige vær stasjoner i Norge, derfor vil du finne en spennende setup i dag før mp flight, det er generelt sett helt greit sør for trondheim, men nordnorge har et helvetes vær fra Bodø og opp, prøv Bodø, Bardu, Tromsø og om du har baller Hammerfest. Bodø og Nordover er krevende, i hammerfest skulle det aldri ha hvert flydd på en dag som dette, men men må du så må du,,,,lykke til.....

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Server kommer opp med realtime og realweter kl 18.00 i dag

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Det oppleves litt ustabilitet i dag, dette er så langt jeg kan se ikke relatert til server, men jeg tror det kan være noe i wanet, dvs hos tjeneste leverandør av internett. Gi beskjed om dere oppdager noe som jeg kan bruke i feilsøkning.

Skrevet

RealAir Turbine Duke - that's the problem.

Vi har prøvd med den i kveld - Bare trøbbel. Vi har prøvd uten den - server går helt fint.

Har også prøvd med min maskin som server. Samme resultat som over. Hvis du finner noe om Turbine Duke'n i noen loggfiler, så si i fra. Holder på å mailer med RealAir.

Edit: Oups, skulle vel ikke ha postet her ser jeg.

----------

Øystein

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Server står i realweather ( Blåser på vestlandet i dag) og med 4-5 timer tilbake i tid.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Server kjørers opp nå for helgen, den er satt slik at det er dagtid på kvelden.....Tema er lavt tåke.....

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Server settes til dagtid i Norge kl 11, slik at dere som er der nå, får fullført flighten deres.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Server vil være litt fra og till frem mot FLG, beklager dette

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Kjører opp server kl 18.00 da blir det dagtid USA og realwether.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Ser ut som server har fått litt hikke, om den ikke er i orden på ettermiddag i morgen, så kommer den ikke opp før jeg er tilbake fra Toronto, på onsdag , jeg reiser om får timer, beklager. Så da må dere eventuelt ordne med noe annet i morgen kveld. Men jeg skal prøve.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Edit, da fikk vi han i gang...står på realtid australia.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Da står server i realtime, Norge , realweather

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Da restarter jeg server , den går ned i ca 10 min, da blir det europa med dagtid nå kl 18.00 lokal tid, så ca 9 timer back

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Da står server i Windy Mode, dagtid Norge, med ekstreme kastevinder fra ca 030 på sola, haugesund, og flesland.

En tur i fra Gardermoen, til Kjevik og videre til Sola og haugesund, for så og ta en pille av den blå typen og prøve seg på flesland kan være en fin utfordring i dette fine påske været.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Hei alle sammen, litt dårlig beskjed i dag, serveren, eller forhåpentlig poweret tokk kvelden, eller riktigere sagt morgenen i dag tidlig. så blir ikke noe server tror jeg før jeg har nye deler fredag. Men den gode beskjeden er at da har jeg to servere på plass igjenn, slik at vi har failover. Beklager dette.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...