Gjest Philip Havig Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Hei! Skal for første gang koble til VATSIM, og har lastet ned SquawkBox. Men når jeg skal koble til, kan jeg ikke velge noen servere, hele listen er blank. Hva skal jeg gjøre? Siter
Gjest Philip Havig Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Har prøvd det, men det fungerer fortsatt ikke :crazy: Siter
Christian Zhang Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Her er server listene. http://faq.apollo3.com/ljames/fsinn/vatsim/data/showservers.pl Siter
Gjest Philip Havig Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Enda et problem som jeg håper at dere kan hjelpe meg med :whistle: Når jeg prøver å koble til, har prøvd båre SquawkBox og FSInn, prøvde så å avinstallere FSInn, og i SquawkBox kommer det fortsatt bare "[ERROR] Protocol error: Connection refused". Hva er feil? Siter
Even Rognlien Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Prøv å høyreklikke på Squawkbox.exe og velg "Kjør som administrator". Det samme bør du også gjøre med FS. Ellers så kan det ta noen timer før vatsim brukeren din er skikkelig inne i systemet, dersom du akkurat har registrert deg. Dobbeltsjekk også ID og passord, evt. prøv en annen server. Siter
Gjest Philip Havig Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Får fortsatt opp samme feilmelding, eller så ber den meg om å sjekke at FSX er oppe å kjører. Siter
Erik Karlsen Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Har du prøvd å starte Squawkboxen fra startmenyen din og ikke fra simulatoren din? Siter
Gjest Philip Havig Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Jepp, men da kommer fortsatt feilmeldingene. Siter
Even Rognlien Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Fra en tråd på vatsim forumet... Make sure you have the ports:6809 TCP 3782 TCP+UDP 3290 UDP (which is more important to open) How to open them? Easy : http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm Siter
Gjest Philip Havig Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Takk for hjelpen, men det fungerer fortsatt ikke :confused:. Får prøve igjen i morgen :grin:. Siter
Oscar Augestad Skrevet 7. mars 2011 Skrevet 7. mars 2011 om du forsatt forsøker å komme inn, kan du spille noen andre online spill? :confused: Siter
Christian Zhang Skrevet 7. mars 2011 Skrevet 7. mars 2011 Start fra startmenyen i administrator. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.