Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen i Trondheim som har førerkort kl B, og har tid og anledning til 2 -3 turer med øvelseskjøring spredd utover fra nå og frem til 7 Mars? Du må ha hatt lappen i minst 5 år SAMMENHENGENDE, være over 25 år, ha bil og ha seks effektive timer å avse spredd litt utover frem til 7 Mars. Voksne mennesker søkes. ;) OBS !!! Det er KUN Autoriserte kjøreskoler som har lov til å drive kjøreopplæring mot vederlag.

Ta kontakt via fro-ski@online.no eller 980-54-470 snarest hvis du kan.

PS: Man bruker jo de nettverk man har ;)

Skrevet
Ikke for å være "grådig", but what's in it for the carowner?

Innkjøring av bil.

Evt. så kan du utnytte situasjonen til å få deg den privatsjåføren som du alltid har ønsket deg. Nå kan du imponere vennene/kollegaene dine når du ankommer julebord (o.l)!!! :grin:

Skrevet

Hvis det er noe "in it for the car owner" så er det pr. definisjon ikke privat øvelseskjøring og dermed ikke lovlig. Og jeg kan ikke tenke meg at Hr. Skibrek er interessert i å være noen lovbryter :-)

Edit: "in it" tolker jeg som en slags kompensasjon eller vederlag, enten i form av monetær art eller i naturalia

Skrevet

Mao, Hr. Bedin, så har du et brøl av en amerikaner, med V8'er, girstang på rattstammen og så høyt stigtrinn at det skal være nesten umulig for svigermor å komme seg inn... :grin:

Men fra spøk til revolver: jeg er for "en flaske cognac for tjenesten" mentaliteten. Er det gratis å ha bil, kanskje? Så det minste man kan forlange er at den som øvelseskjører med din bil, spleiser på -om ikke betaler for- bensinutgiftene! :)

Lykke til, Frode!

Skrevet
Mao, Hr. Bedin, så har du et brøl av en amerikaner, med V8'er, girstang på rattstammen og så høyt stigtrinn at det skal være nesten umulig for svigermor å komme seg inn... grin

Det stemmer. :grin: .Ford Expedition.Bra bil det,men tørst.Og egner vel seg ikke som for øvelseskjøring,selv om den er lettkjørt at en 6 åring kan kjøre den. :grin:

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Hva med radiobil? sånn som er på tivoli :-) 3 venstre, nyper, over krøn, slakk sikane flatt jern.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...