Frode Skibrek Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Noen i Trondheim som har førerkort kl B, og har tid og anledning til 2 -3 turer med øvelseskjøring spredd utover fra nå og frem til 7 Mars? Du må ha hatt lappen i minst 5 år SAMMENHENGENDE, være over 25 år, ha bil og ha seks effektive timer å avse spredd litt utover frem til 7 Mars. Voksne mennesker søkes. OBS !!! Det er KUN Autoriserte kjøreskoler som har lov til å drive kjøreopplæring mot vederlag. Ta kontakt via fro-ski@online.no eller 980-54-470 snarest hvis du kan. PS: Man bruker jo de nettverk man har Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Ikke for å være "grådig", but what's in it for the carowner? :grin: Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Heder og ære tenker jeg. Skulle gjerne hjulpet deg Frode, men er opptatt omtrent alle kvelder med ekstra barnepass og damebesøk innimellom Siter
Even Moe Egenes Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Ikke for å være "grådig", but what's in it for the carowner? Innkjøring av bil. Evt. så kan du utnytte situasjonen til å få deg den privatsjåføren som du alltid har ønsket deg. Nå kan du imponere vennene/kollegaene dine når du ankommer julebord (o.l)!!! :grin: Siter
Tore Urvik Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Hvis det er noe "in it for the car owner" så er det pr. definisjon ikke privat øvelseskjøring og dermed ikke lovlig. Og jeg kan ikke tenke meg at Hr. Skibrek er interessert i å være noen lovbryter :-) Edit: "in it" tolker jeg som en slags kompensasjon eller vederlag, enten i form av monetær art eller i naturalia Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 17. februar 2011 Skrevet 17. februar 2011 Som Even sa, heder og ære burde vel være nok? Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 17. februar 2011 Skrevet 17. februar 2011 Jeg har alltids hatt tid til en runde.Men jeg har bil som er liten lastebil regga.C1 er vel ikke lov til og øvelsekjøre med.Automat har jeg og,og du bør vel kjøre bil med manuelt gir. Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 17. februar 2011 Skrevet 17. februar 2011 Mao, Hr. Bedin, så har du et brøl av en amerikaner, med V8'er, girstang på rattstammen og så høyt stigtrinn at det skal være nesten umulig for svigermor å komme seg inn... :grin: Men fra spøk til revolver: jeg er for "en flaske cognac for tjenesten" mentaliteten. Er det gratis å ha bil, kanskje? Så det minste man kan forlange er at den som øvelseskjører med din bil, spleiser på -om ikke betaler for- bensinutgiftene! Lykke til, Frode! Siter
Kenneth Rønning Skrevet 18. februar 2011 Skrevet 18. februar 2011 Hadde jeg nå enda vært 25, og hadd lappen i 5 år sammenhengende, ikke hadd automat og brekk på venstre side, så skulle det sikkert gått . Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 18. februar 2011 Skrevet 18. februar 2011 Mao, Hr. Bedin, så har du et brøl av en amerikaner, med V8'er, girstang på rattstammen og så høyt stigtrinn at det skal være nesten umulig for svigermor å komme seg inn... grin Det stemmer. :grin: .Ford Expedition.Bra bil det,men tørst.Og egner vel seg ikke som for øvelseskjøring,selv om den er lettkjørt at en 6 åring kan kjøre den. :grin: Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 18. februar 2011 Skrevet 18. februar 2011 Hva med radiobil? sånn som er på tivoli :-) 3 venstre, nyper, over krøn, slakk sikane flatt jern. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Lenge til Julebord Even. Ikke si det, mange som har julebord, og mange skoler som har juleball nå på nyåret. Merkelig. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.