Fred Solli Skrevet 12. februar 2011 Skrevet 12. februar 2011 Det virker som om oppmøte til våre MP-turer er i ferd med å dabbe av. På onsdag var det bare 4 stk. som fløy airliners, men vi får håpe at "low&slow" gjengen blir større. Dette blir en tur i Northern Rocky Mountains, så har du FTX NRM så er det en kjempebonus. Vi starter kl. 19.00 og flyr utfra Grand Forks CZGF til WA63 Eagle's Nest for touch and go og flyr videre til CBM6 Midway. Så følger på rekke og rad følgende plasser: 07S Scott CBB9 Osoyoos CAU3 Oliver CYYF Pentiction CYLW Kelowna CYVK Vernon CBF9 Marbel Lake CZAM Salmon Arm CSQ2 Shuswap før vi ender turen på CYKA Kamloops Håper dere har tid og anledning. Vi sees. Siter
Oscar Augestad Skrevet 12. februar 2011 Skrevet 12. februar 2011 vis jeg for lov skulle jeg gjerne hvert med, men det er opp til dere! Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 13. februar 2011 Skrevet 13. februar 2011 Glimrende Fred. Im in..Ofcourse.. Håper også at mange kommer slik at vi får en god gammaldags søndagstur. Edit: Bare litt pirk. Har akkurat lagra ruta i Plan-G og det har sneket seg inn en bitteliten skriveleif. Scott har ICAO 0S7. Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 13. februar 2011 Skrevet 13. februar 2011 Glimrende Fred. Møter opp jeg. Når det gjelder onsdagsturene, så er grunnen samvær med ungene Men skal prøve å bli med på noen med tiden. Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 13. februar 2011 Moderatorer Skrevet 13. februar 2011 Flott Fred Regner med at jeg kommer... får besøk men satser på at de går før start hvis ikke kommer jeg på en plass underveis Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. februar 2011 Premium Medlem Skrevet 13. februar 2011 Aaaah, ut på tur, aldri sur! Har vært opptatt med så mye annet ei stund, men skal prøve å få med meg denne kvelden. Skulle gjerne ha sittet tilbakelent i en Cub på denne turen, men da blir jeg vel heller ensom, siden jeg regner med de fleste durer avsted i Beavern......?! Nå har jo jeg også Beaver, men synes den er i snilleste laget, så det ender ofte med at jeg sovner bak spakene. Tror jeg satser på en frekk liten råtass fra Carenado :whistle: . See you. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.