Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som om oppmøte til våre MP-turer er i ferd med å dabbe av. På onsdag var det bare 4 stk. som fløy airliners, men vi får håpe at "low&slow" gjengen blir større. Dette blir en tur i Northern Rocky Mountains, så har du FTX NRM så er det en kjempebonus.

Vi starter kl. 19.00 og flyr utfra Grand Forks CZGF til WA63 Eagle's Nest for touch and go og flyr videre til CBM6 Midway.

Så følger på rekke og rad følgende plasser:

07S Scott

CBB9 Osoyoos

CAU3 Oliver

CYYF Pentiction

CYLW Kelowna

CYVK Vernon

CBF9 Marbel Lake

CZAM Salmon Arm

CSQ2 Shuswap før vi ender turen på

CYKA Kamloops

Håper dere har tid og anledning. Vi sees.

• Premium Medlem
Skrevet

Aaaah, ut på tur, aldri sur! Har vært opptatt med så mye annet ei stund, men skal prøve å få med meg denne kvelden.

Skulle gjerne ha sittet tilbakelent i en Cub på denne turen, men da blir jeg vel heller ensom, siden jeg regner med de fleste durer avsted i Beavern......?! Nå har jo jeg også Beaver, men synes den er i snilleste laget, så det ender ofte med at jeg sovner bak spakene. Tror jeg satser på en frekk liten råtass fra Carenado :whistle: .

bon1.jpg

bon2.jpg

See you.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...