SB Skrevet 11. februar 2011 Skrevet 11. februar 2011 Spontantrening idag gitt, Kl. 20:00 på Værnes. litt sånn forskjellig trafikk ville vært bra. CTR og TWR også, forsåvidt Siter
Magnus F. Meese Skrevet 11. februar 2011 Skrevet 11. februar 2011 Hvor lenge blir dere på? Tenkte å ta turen opp fra Molde etter landing der. Siter
Espen Sandøy Skrevet 11. februar 2011 Skrevet 11. februar 2011 Takk til kveldens enos_ctr og enva_app. Det var andre turen min, men den første med både ctr og app. Litt problem med å få med meg alt av voice men med litt supplering med tekst går det bra. Føler meg ikke helt på topp når det gjelder ATC-språket men det blir nok bedre. Selv med god fartstid på flightsim og noen tusen timer i lufta føles det som å starte litt på nytt når man logger på VATSIM. Dessuten har det vært noen problemer med SQB som nå ser ut til å være løst. Jeg kommer tilbake snart Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.