Håkon Helgesen Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Mener å ha lest en plass at du kunne kjøpe instrument for instrument gor å koble til en USB HUB. Jeg mener å huske at du faktisk kunne kjøpe hele panelet i deler (også selve "huset") Mener sida het noe sånn som realpanel elns. Men husker ikke hvor dette var. Noen som vet linken til dette?? Hadde vore digg å kjøpt litt og litt til hele panelet var komplett... Siter
Håkon Helgesen Skrevet 19. november 2002 Forfatter Skrevet 19. november 2002 Tenker du på: GF-AC Cockpit Control System som de hadde der? Det er ikke helt det jeg ser etter. Men takker for linken uansett. De hadde alle tekelige instrumenter. De hadde tilogmed kompass som var styrt av en liten servomoror/steppmotor , de hadde høydemåler ja de hadde alt, kun som små runde instrumenter som kunne enten koples sammen i ei rekke eller via HUB. Du kunne sette på lys i disse også, men da trakk de mer strøm og måtte innom en hub. Søren klype at jeg ikke har den linken ass....pokker. Siter
Håkon Helgesen Skrevet 19. november 2002 Forfatter Skrevet 19. november 2002 JA!!! der var den, men jeg mener på at det var mer der ine før, som løse instrumenter. Men tusen takk skal du ha.. ps: de har jo mye digg på http://www.korry.com/ også da. For de som vil bygge ut litt med brytere og lamper. Hehe [ 19.11.2002, 20:53: Endret av: Håkon Helgesen ] Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Synes de prisene de operere med er håpløs, det er ikke snakk om at elektrokomponeten skal brukes i vanlig fly men til en flysim. Så hvorfor skal dem være så steike dyr? Har det vært billigere har det vært kanskje akktuelt å kjøpe men ikke til den prisen .. 5000-6000 får en Autopilot "boks" som du sikker kommer til å plages noe j***** med å få installert .. Få tegning , gå her ELFA å prøve selv . Men du må jo ha Epic .. og koster også voldtsomt . Er noe som skor seg på flysimmere .. ingen tvil på det . Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.