Skrevet 7. februar 2011 14 år Hei. Jeg bare lurer på om det finnes et sted hvor jeg kan finne real airlines checklists? Jeg har prøvd å søke litt rundt så om det er noe jeg har oversett så ikke skyt meg!
Skrevet 7. februar 2011 14 år Det ligger nok ikke ute på nettet! Topphemmelig saker tror jeg Har for NAX 800 og SAS NG. De fikk jeg av noen bekjente i selskapet
Skrevet 7. februar 2011 14 år Tviler på at de er topp hemmelige. Det ligger ute på www.virtualnorwegian.net sjekklister for B737 klassisk og ny-generasjon, men du må være registert og innlogget får å få kloa de i dem.
Skrevet 7. februar 2011 14 år Men er det de checklistene de bruker på ekte som ligger inne på virtualnorwegian.net? Jeg tror ikke det, skyt meg hvis jeg tar feil.
Skrevet 7. februar 2011 14 år De brukte de før ja, men har blitt fornyet flere ganger. Har f.eks fått EFB siden det, og da har det bl.a kommet et ekstra punkt på listen - EFB - 3G off
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.