Skrevet 6. februar 2011 13 år Hei! I og med at jeg har lagt simulatorkarrieren på hylle for ca 2 år siden, velger jeg å selge unna en del av det utstyret jeg brukte: TrackIR 3 TrackIR caps TrackClip PRO Selges samlet for 500,- pluss frakt. Saitek X52 Pro Flight Control System Brukt ca 100 timer, selges 900,- pluss frakt. GoFlight GF-P8 Pushbutton Panel Nesten ubrukt, 500,- pluss frakt. Maycom AR 108 God som ny, ca 50 cm lang antenne, 500,- pluss frakt. Har også teoribøker for mikrofly, ta kontakt hvis du er interessert! Pris kan diskuteres ved hurtig salg og kjøp av flere ting. Frakt: 231,- for postoppkrav. 160, ved forhåndsbetaling. Hæppy sjåpping
Skrevet 14. februar 2011 13 år Forfatter Hei! I og med at jeg har lagt simulatorkarrieren på hylle for ca 2 år siden, velger jeg å selge unna en del av det utstyret jeg brukte: Saitek X52 Pro Flight Control System Brukt ca 100 timer, selges 850,- pluss frakt. GoFlight GF-P8 Pushbutton Panel Nesten ubrukt, 450,- pluss frakt. Maycom AR 108 God som ny, ca 50 cm lang antenne, 450,- pluss frakt. Har også teoribøker for mikrofly, ta kontakt hvis du er interessert! [color:#FF0000]TrackIR 3 TrackIR caps TrackClip PRO Selges samlet for 500,- pluss frakt. SOLGT![/color] Pris kan diskuteres ved hurtig salg og kjøp av flere ting. Frakt: 231,- for postoppkrav. 160, ved forhåndsbetaling. Hæppy sjåpping smile
Skrevet 5. mars 2011 13 år Forfatter Da har jeg kun igjen Maycom AR108 og teoripakke for mikrofly : Teoripakke for mikrofly: http://www.nakshop.no/produkter/boker-trykksaker/mikrofly/mikroflypakke-teori.aspx
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.