per berge Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Er det fler som har planer om å se superbowl i natt? Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Aldri sett det før og har ingen store planer, men iløpet av kvelden har det blitt vurdert. Ser av facebook statusene at jeg har en del kjentfolk som intresserer seg. Har jo ESPN America og blitt ganske gla i den kanalen så den vil nok stå på i bakgrunn litt for å se om det vekker interresse. Siter
per berge Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Skrevet 6. februar 2011 En ting er hvertfall sikkert å det er att jo mer innsikt en får i dette fasinerende spillet jo mer vil en ha. Er tross alt en lagidrett der stategi er viktigere enn de individuelle fysiske og tekniske egenskapene. Den som har gjort hjemmeleksa si fra sidelinja er gjerne den som drar hjem bøtta,,,eller ringen som er det mest prestige målet i AmFootball Siter
Tom Knudsen Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Helt klart meg... Eneste dagen i året jeg ser frem til å sitte oppe og nyte tven.. Siter
Marius Kaniewski Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Selvfølgelig skal man se! Selvom Saints ikke er med iår, skal det bli spennende og se på! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Edit: trodde den ble sendt på ESPN jeg, men hvordan er det å se amerikansk idrett på NRK a tro... hmmm, spørs om man ikke får holde seg til NHL Spesielt at TV2-ankeret sitter i NRK studioet. hehe Siter
Mathias Næss Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Om jeg skal kødde til døgnrytmen min for å se voksne menn klå på hverandre så venter jeg til Rugby World Cup i NZ i september. Rustning for å utøve en sport er for pingler. Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Skulle gjerne likt å se deg på isen i NHL da. Siter
Anders Henriksen Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Rigget meg med kaffe og chips, dette er den ene gangen i året jeg ser amerikansk fotball, superbowl er jo et sinnsykt show Multitasker samtidig med ENOS_CTR. Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Sitter her å koser meg med litt god mat og drikke, og ser at Packers sender Steelers dit peppern gror (allefall foreløpig) Siter
Mathias Næss Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Skulle gjerne likt å se deg på isen i NHL da. Skal få den, men vil til mitt forsvar si at is, puck og hockeykølle er farligere enn gress og ball med luft i. Det jeg egentlig har imot amerikansk fotball er at det er så himla mye pauser og veldig lite flyt og continuity. Siter
Anders Henriksen Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Litt synd det er enveiskjøring for øyeblikket, så frem til en spennende og gjevn kamp. Siter
KJ Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Følger med ja, holder litt med Packers. Det var jo der Jan Stenerud spilte som place kicker i begynnelsen av 80-tallet. Forøvrig så er han eneste "pure" kicker til å komme inn i NFL Hall of Fame. Siter
Anders Henriksen Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Trekker tilbake min forrige uttalelse, steelers er absolutt med igjenn Go pittsburg! Siter
KJ Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 En kamerat i Statene holder med Steelers. Når jeg sa at jeg trodde på Packers så sa han:" You used to be my friend but now you can go and f..k yourself...hi hi" Så det var ikke no tvil der i gården. Han har vært Steelers fan hele livet og nærmer seg 50. Nå gir jo også gutta 100% og driter i skader, for nå er det siste kamp for sesongen. Så litt mer action en på en vanlig søndags kamp. Siter
per berge Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Skrevet 7. februar 2011 Med min snevre kunskap trudde jeg løpet var kjørt for Stealers da GreenBay gjorde sin forige touchdown, men jaggu snur detta fort. Men klart i en sport der du får 6 poeng ved ett trekk hjelper det ikke mye med 10 måls ledelse. På Ulevål ringer vi med nøkkelknippe ved 3 måls ledelse mot slutten av en kamp :grin: Siter
per berge Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Skrevet 7. februar 2011 Sitat Mathias Næss: # Om jeg skal kødde til døgnrytmen min for å se voksne menn klå på hverandre så venter jeg til Rugby World Cup i NZ i september. Rustning for å utøve en sport er for pingler. # Fallskjermhopp med fallskjerm er for pingler :grin: Siter
AMO Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Strålende kamp, og med riktig seierherre! Packers har gjort det godt denne sesongen, og det er imponerende at de, som kom med i sluttspillet etter å ha fått et wildcard, gikk hele veien til Dallas! Jeg trodde et sekund at kampen ville snu og bli kjørt for Packers da Brett Swain, som kom inn for skadde Donald Driver, mistet ballen og ble idømt incomplete, men heldigvis holdt det seg! Steelers må nesten også regne med å tape når de mister ballen tre ganger! Som kommentatoren sa, det er oppskriften på hvordan å tape Super Bowl-finalen! Folkets lag, som vant Super Bowl I og II i sin tid har nok en gang tatt hjem Lombardi-troféet, og det er ingen tvil om at det blir feiret hjemme i Title-town, helt sikkert med ost! Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Grattis GBP! Og Christina må hjem å pugge nasjonalsangen på nytt.. Utrolig eg. at disse verdensstjernene ikke klarer å synge egen nasjonalsang, eller være så ærlig mot seg selv å i alle fall ha en god gammeldags jukselapp tilgjengelig er man det minste usikker! Mulig jeg husker feil, man har det ikke også tidligere noen vært tabber a la reine forglemmelser under Star Spangled Banner hos enkelte av dem som har fått dette ekstremt ærefulle oppdraget? Siter
per berge Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Skrevet 7. februar 2011 Hørte på radioen i dag att hu hadde bomma på ett par ord eller så ja. Er fort gjort det da. Kan skje selv den beste og trenger heller ikke være mangel på pugging men rett og slett en bommert som skjer mellom minnebrikka i skallen og stemmebåndet der og da :grin: Syns det blir unødvendig å henge seg opp i dette. Se bare hvor mange verdens stjerner av atleter som ikke en gang mimer etter de respektives nasjonalsanger. Siter
per berge Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Skrevet 7. februar 2011 Jeg syns nok det er mye verre att frøken Agiliti ikke lenger får meg til å skjelve i knæra når jeg ser henne opptre. Men selv ikke de mest meriterte populærsangere kan holde formen oppe i evig tid :blush: For frøken Agilitis musikvideoer kan jeg fint se uten lyd :grin: Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Kan ikke være en kombi alder og kanskje bittelitt begynnende falle®ende fysiologi hos deg da Per? :grin: Syns forøvrig at den som får en slik ære nesten er programforpliktet til å ikke rote med ord å setninger og gjøre nærmest sin livs innsats forut for en slik begivenhet. Blir for meg omtrent som det at en fantastisk OL-åpningsseremoni setter en standard og nivå for hele kjeden av begivenheter som skal komme. Sorry for å kjøre dette noe OT ift. det rent sportslige nå, men syns Jennifer Hudson i 2009 var fantastisk og ikke minst Whitney Houston under den pågående Gulf-krigen i 1991 som den kanskje beste og sterkeste fremførelsen av SSB i hele Super Bowls historie. Siter
per berge Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Skrevet 7. februar 2011 Du halvdan, har du ikke blitt opdratt til å respektere de eldre? :whistle: :grin: Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Er 66-modell jeg så vi skvalper vel rundt ikke så himla langt unna hverandre på livets sjø Per. :grin: Siter
per berge Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Skrevet 7. februar 2011 Ikke langt fra samme landingstilatelse på oss da nei,,hehe. Men hva Black Eyed Peace hadde som frokstblanding denna søndagen kan en saktens lure på. Toppen var vel da Slash akompagnerte på gitar. Hans optreden gikk greit nok den men gudbedre for en falsk vokal,,,cheezes :sick: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.