Per-kristian Jensen Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Du din lille **** Even! Hvordan har du fått beta?! Siter
Christer AH Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Det ser helt sykt ut! Tror den stakkars utslitte Wingman Extreme stikka mi skal byttes ut til det kommer Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Hvordan har du fått beta?! De som hadde preorder på Medal Of Honor. Fikk betakey Er jo uansett open beta. Gleder meg! Siter
Even Moe Egenes Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Jeg har ikke fått keyen enda. Har du det Kjærstad? Siter
KJ Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 http://www.ea.com/1/beta Finner info her. Det er kun Tier1 utgaven av MoH som gir beta, tror jeg. Iallefall øverst i venstre hjørne skal det være en rød "sticker" hvor det står Beta Invitation Included. Når du registrerte deg for å spille Medal of Honor gjorde du det med en email, den vil du få invitasjon på. Siter
AMO Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Takk for informasjonen, Knut! Har noen her fått invitasjon allerede? Jeg har ikke mottatt min. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Jeg har Tier 1, men har ikke fått noen mail om det. Siter
KJ Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Beta testing starter ikke før i September. Får nok key rett før. Jeg har ikke fått noe enda heller. Siter
AMO Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Det var det jeg "håpet" på, litt sen testing tatt i betraktning. Utålmodig, hehe! :whistle: Vi får bare være tålmodige og se. Dog, er det kun beta av PC-versjonen(noe jeg tror, aldri sett beta til Playstation), så kan det være det samme. Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Er jo litt dårlig å ikke få betakey ved å preordre BF3 da... Men men. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Fordi? Da hadde jo flere millioner fått det. Tror ikke akkurat at det er det dem vil. Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Hvis sommeren går like fort i år som den pleier å gjøre, så er vel spillet ikke såå veldig langt unna :grin: Merker det er vanskelig å ordlegge meg for hvor mye jeg gleder meg! Siter
sven erik johne Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Noen som har sett den her? kansje ett dumt spm, uff, gleder meg sykt til BF3 kommer [video:youtube] Siter
Even Moe Egenes Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Miller, stop playing around. Joda, sett den ett par ganger. Gikk ca 1000 under livestreamen av E3//BF3 :grin: Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Liker meget godt hvordan tanksene oppfører seg når man fyrer av et skudd. Night vision i tanks er også noe jeg har savnet i de tideligere spillene. OG ikke minst når eksplosjonseffektene! Hvis dere ser mellom 5:53 og 5:56, så kaver soldatene seg ut av tanksene i flammer. Siter
KJ Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Har nok sett den x antall ganger, men den er rå. Kan skrive under på at det ene nedslaget der hvor du hører granaten kommer inn, er 100% realistisk. Iallefall lyden. Siter
sven erik johne Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Lyden å graffiken er helt hærlig, når han setter inn lasern på målet å når de to A-10ene kommer inn, er det samma lyden fra 30mm gattling kanon høres det ut som, hmmm, lurer på om jeg ska kjøre lyden på høytallrene når jeg er på Thunder Run, hehe ^^ Siter
sven erik johne Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Okay kansje ett dumt spm når han er på Thunder Run, er det i virkligheten at man har boost speed på M1 Abrams? tenker på når det kommer til realisme Siter
Raymond Bergseng Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Skrevet 11. juni 2011 Litt mer info fra E3: Classes: The Assault Class will be carrying a medic kit and will also be able to revive fallen teammates on the Battlefield with a defib kit. The Support class can throw out ammunition as well as using an LMG to fight his way through hordes of enemies. The LMG is equipped with a bi-pod that you can fold out when you prone to give you that extra accuracy. Also, if you lay down some of that heavy suppressive fire on an enemy, you could also score some extra points as you’ll blur the enemies vision. The engineer class is equipped with a submachine-gun with a flashlight that can actually be used to blind people thanks to the great tech provided by the Frostbite 2 engine. This is especially useful in the Operation Metro map due to the narrow spaces and darker areas of the map. The class also comes with a welding tool to repair friendly vehicles as well as an RPG to destroy enemy vehicles. The Recon class has a semi-automatic sniper rifle and is also equipped with some powerful C4. Those C4 explosions can cause destruction – a Battlefield favorite – anytime, anywhere. Battlelog: You will never go into battle alone thanks to the powerful new community features of Battlelog. Players can build their platoon, communicate with other gamers, and compare their multiplayer prowess with friends and foes alike. Battlelog is free on all platforms. Game Modes: Announced Game Modes so far are Conquest, Rush as well as the brand new addition to the BF Franchise which is the Team Death Match Mode. Forøvrig interessant å se at medic klassen nå visstnok er kuttet ut, og at assault klassen har tatt over medic oppgavene. Synes egentlig dette er helt greit. Hadde alltid problemer med å bestemme meg i BF2 om jeg skulle være assault eller medic. Jeg vil gjerne hjelpe til å lappe sammen folk, men var samtidig ofte lite imponert over våpnene til medic klassen i BF2. Her kan man få det beste fra 2 forskjellige klasser i en. Det kan bli bra Kilde Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.