Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Om dere ikke har oppdaget det, så har Game Informer en side hvor de har samlet alle sine videoer om BF3. Jeg fant spesielt "Studio Tour" og "The Audio Battlefield" interessant. Dice ser ut som et helt greit sted å jobbe :)

Dere finner siden her.

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Heelt sykt! Likte meget godt skuddlyden.

Skrevet

Noen som vet om det i singelplayer spilles en historie som i BFBC2, eller om det er slik som i BF2, med kart hvor det spilles etter " behold flagget-konseptet"?

Håper det blir mulig med begge deler! :) Personlig foretrekker jeg det slik det var i BF2...

Skrevet
Noen som vet om det i singelplayer spilles en historie som i BFBC2, eller om det er slik som i BF2, med kart hvor det spilles etter " behold flagget-konseptet"?

Håper det blir mulig med begge deler! Personlig foretrekker jeg det slik det var i BF2...

Det blir historie, ja :) Hvordan kan du foretrekke det som var i BF2? Der du sprang rundt med "bots" ? Det var jo ufattelig kjedelig.

Skrevet

Da var det klart. Battlefield 3 utgis 25. Oktober. For de av dere som har skaffet seg BETA tilgang, vil en åpen Beta starte i September. Multiplayer ble vist frem for første gang på EAs pressekonferanse på E3 i Los Angeles i kveld.

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Typisk at det kommer ut rett etter ByLAN :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...