Gå til innhold

Featured Replies

• Svar 79
  • Visninger 1,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet
  • Forfatter

Om dere ikke har oppdaget det, så har Game Informer en side hvor de har samlet alle sine videoer om BF3. Jeg fant spesielt "Studio Tour" og "The Audio Battlefield" interessant. Dice ser ut som et helt greit sted å jobbe :)

Dere finner siden her.

Skrevet

Heelt sykt! Likte meget godt skuddlyden.

Skrevet

Noen som vet om det i singelplayer spilles en historie som i BFBC2, eller om det er slik som i BF2, med kart hvor det spilles etter " behold flagget-konseptet"?

Håper det blir mulig med begge deler! :) Personlig foretrekker jeg det slik det var i BF2...

Skrevet
Noen som vet om det i singelplayer spilles en historie som i BFBC2, eller om det er slik som i BF2, med kart hvor det spilles etter " behold flagget-konseptet"?

Håper det blir mulig med begge deler! Personlig foretrekker jeg det slik det var i BF2...

Det blir historie, ja :) Hvordan kan du foretrekke det som var i BF2? Der du sprang rundt med "bots" ? Det var jo ufattelig kjedelig.

Skrevet

Jeg vil se video av fly og heli, det er jeg veldig spent på. Var jo konge på det i BF2 :grin:

Skrevet
  • Forfatter

Da var det klart. Battlefield 3 utgis 25. Oktober. For de av dere som har skaffet seg BETA tilgang, vil en åpen Beta starte i September. Multiplayer ble vist frem for første gang på EAs pressekonferanse på E3 i Los Angeles i kveld.

Skrevet

Typisk at det kommer ut rett etter ByLAN :grin:

Skrevet

Hmm.. stilig den der streamen. Kommer opp mange som klager over at de ikke viser MP, mange som legger ut hakekors, og en som linker til en plass der man kan se kuken hans. Merkelig gjeng.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …