Raymond Bergseng Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Den virkelige oppfølgeren til suksessen Battlefield 2, Battlefield 3, er nå annonsert og detaljer rundt spillet begynner å dukke opp. Jets og prone skal være tilbake og PC-spillere får sin 64-spillers multiplayer Spillet slippes til høsten, og er allerede mulig å forhåndsbestille. Mer info skal komme senere, blant annet under Game Developers Conference 28. Februar til 4. Mars. Det er foreløpig ikke sagt noe om en eventuell BETA-test. Les mer og se en teaser trailer her. PS. Det skal også nevnes at både Battlefield: Bad Company 2 Onslaught, samt Battlefield 1943, begge til PC, er kansellert. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Det vil også bruker Frostbite 2, og det går rykter om at det skal bli mye mer destruktivt: blant annet bakken kan "ødelegges" ved f.eks bombenedslag. Det har tidligere blitt sagt at det ikke kommer til konsoll, men så langt så er dette bare rykter. Undertegnede gleder seg - og jeg har til og med beta Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Bare å glede seg :-) Siter
Raymond Bergseng Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Skrevet 6. februar 2011 Det stemmer det. Frostbite 2.0 skal visstnok være bedre både ved at man kan ødelegge flere byggninger, samt en del nye aspekter ved dette konseptet. Det har vel alltid vært sagt at dette spillet kommer til både PS3, Xbox360 og PC, noe det også gjør, som du ser av linken jeg la med. Eneste forskjellen er at PC-utgaven vil få litt spesialbehandling, blant annet med en 64-spillers multiplayer. Jeg gjetter på at de vil fortsette med 32 spillere på konsollversjonene. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Dette blir nok bra ja, bare litt skeptisk til at de skal ha inn fly igjen, syns ikke det fungerer noe særlig når områdene er relativt små. Men ellers gleder jeg meg til BF3, lurer på hvordan de skal klare å overgå BFBC2 dog. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 overgå BFBC2 dog. HA! Veldig lett. BC2 var en stor skuffelse for PC-spillere. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Syns fly i 64-player funker fint. Har modda BF2 i "gamle dager" sånn at vi var 64 spillere selv om vi i praksis var bare 4-5 stk på LAN over et døgn eller to hos en eller annen kamerat. Da var fly og helikopter og tanks og alt som er utrolig artig! :grin: Jeg har også beta, når det enn kommer ut for de som forhåndskjøpte Medal of Honor.. Eller var det Bad Company 2? Ikke godt å huske.. Siter
Tom Knudsen Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Heftig og veldig bra, ser frem til denne.. Håper neste trailer blir hakket bedre, denne første ga meg ingen ting Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 HA! Veldig lett. BC2 var en stor skuffelse for PC-spillere.Og akkurat hva var det som skuffet i BC2? Personlig syns jeg det lett er det beste spillet i Battlefield-serien så langt. Men du er kanskje en av dem som hater alt som også blir gitt ut på konsoll? Siter
KJ Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 He he...når jeg spilte BF2 og fløy J10, så var det ingen som kunne ta meg. Da mener jeg i dogfight, bakke til luft var litt værre noen ganger. Kunne dra runder med 40-50 kills og 0 death på TV2 og Battlefield.no serverene. Rekorden var 57-0 på Wake Island i en J10. Dessuten blir det ikke noe problem med jets i BF3, mappa blir jo gigantiske i forhold til BC2. Har også first hand på betan når den kommer. Blir så fett. Nå er jeg så drit lei små maps. Rekker ikke fly så lenge rett fram før du må snu i BC2, og da med heli. Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Ja J10 på 1.44 patch, wake og baserape på tv2 servere , vel ikke så vanskelig å ta en bra score da :eek: Men hadde det vært F-35 og 1.44 patch og wake , da hadde det vært shock and awe.. Hva mener du med at offff ingen fly? Det er jo hele saken med BATTLEFIELD det er jo alt som dreier seg om battlefield.. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Og akkurat hva var det som skuffet i BC2? Personlig syns jeg det lett er det beste spillet i Battlefield-serien så langt. Men du er kanskje en av dem som hater alt som også blir gitt ut på konsoll? Var jo så konsollfisert til de grader. Du er vel en av de som ikke har spilt hele serien. Jeg har spilt siden det første BF spillet. Veteran! BC2 ble en stor ripe i lakken. PC-spill er alltid en generasjon foran konsoll, og det blir det nok i noen år til. BC2 var nesten COD med større maps, hardware og ødeleggbare hus. Dessuten, så er Frostbite en motor som kan trekkes MYE lenger på PC kontra konsoll. BF Vietnam er ennå det beste spillet i serien. Right, Knut ? :grin: Siter
KJ Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 BF Vietnam var nok det ja. Husker godt Huey`n, tok av mens du satte på en av låtane og drev taktisk flyving rundt tretoppene. Men BF2 med mods var også en favorit, som f.eks. POE=Point of Existence, OPK=Operation Peacekeeper og EOD=Eve of Destruction. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 Var jo så konsollfisert til de grader. Du er vel en av de som ikke har spilt hele serien. Jeg har spilt siden det første BF spillet. Veteran! BC2 ble en stor ripe i lakken. PC-spill er alltid en generasjon foran konsoll, og det blir det nok i noen år til. BC2 var nesten COD med større maps, hardware og ødeleggbare hus.Har nok spilt hele serien gitt, men jeg mener fortsatt at BC2 er lett det beste i serien så langt. Teknisk sett er selvfølgelig pc overlegen konsoll, men når ingen gidder å lage gode spill til pc så hjelper jo det lite. Begynner å bli en god stund siden siste virkelig gode pc-eksklusive spill (hvis man ser bortifra simulatorer). Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 "Power to the PC-gamer" Here are the first leaked images and news from this months exclusive from game informer magazine. This looks indeed promising. •Aiming for CY Q4 2011 release •Concept for BF3 has been in the works for years, waiting on proper tech to seamlessly come together •Frosbite 2.0 is the culmination of this tech, entirely re-written •Lighting sounds neat, one "probe" contains more lighting information than an entire BFBC2 level. •Level destruction is going to be "believable" but basically everything is destructible. •Character animations powered by ANT, what EA Sports uses. AI characters and multiplayer characters have different animation sets •No more "gliding" animations that look off, animation realism is a focus •Captured their own war audios (bullets, tanks, helicopters, etc) at different distances to ensure realism •Better audio cues for certain actions, more easily able to listen for threats •Plan on better, more immediate post release content •More unlocks than BFBC2 •Dice trying to find a good balance between customization of your character and not having "pink rabbit hat(s)" •4 classes •Will talk about squads "later" •Looking into a theater mode but can't talk about it •Will have co-op •There will be a kill-cam but it can be turned off •BF3's team is almost twice as big as the team for BFBC2 •They want the pacing of the single player mode to be balanced, with highs and lows. Makes the comparison to a song vs a guitar solo. •Part of the single player mode takes place in Sulaymaniyah - Iraqi Kurdistan. •"Fuck" will be used often, so M rated for sure •There will be an earthquake in a level. The destruction sounds very impressive. 7 story building collapses, looks very well done •Significant narrative that goes with the SP mode •More than one setting, you're not in the middle east for the whole game •PC version is lead version •Why 64 players for PC only? No complains from the console crowd. •No mod tools at release. Maybe none down the line either. Frosbite 2.0 is complex and mods tools would have to be dumbed down, so does Dice really want to put their time to that or would it be better spent elsewhere? •Original story, not based on Bad Company at all. Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 Høres sinnsykt bra ut! Gleder meg. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 Kommer nok til og slå alt! Endelig har DICE forstått at FPS hører hjemme på PC! Siter
KJ Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Detta kan bli stort, hvis ikke større enn BF2. I Frostbite 1.0 som blir brukt i BC2 blant annet, så bruker de Destruction 2.0. Mens i denne nye Frostbite 2.0 så har de Destruction 3.0. Dette betyr at ødeleggelsene blir mye mer omfattende og avansert. En annen ting er at FB 2.0 skal være mye mer effektiv, noe som vist nok skal gjøre det lettere og dra. Med andre ord, kunne du spille BC2 med bra settings og god fps så ville du dra BF3 uten større endringer. Dette gjenstår å se selvfølgelig. Da de kom med anbefalte spec til BF2, viste det seg fort at det ikke dro skinnet av en kokt pølse en gang. Har forhåndsbestilt limited edition. Tror du får med noen maps som er remake fra BF2. Og da de kjøretøya som måtte følge med fra de mapsa. Iallefall gleder vi oss stort guttær, ikke sant? Siter
Even Moe Egenes Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Iallefall gleder vi oss stort guttær, ikke sant? What a silly question. Selvfølgelig Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Hmm destruction 3 med SU bombern som teppebomber små infene inne bygningene.. haha .. Nei tror eller vil håpe at dem jekker ned en eller annen ting ja. Greit at det skal være litt fra virkeligheten , men uff... Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Er nok av Anti Air til og ta ned en jager eller to, Tom Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Blir vel helt sikkert ett par patcher før AA eller noe ting er rett balansert. Husker minigunen til blackhawken ... Var mange som ranket med den ja.. Tok bortimot ut alt.. Siter
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 11. februar 2011 Skrevet 11. februar 2011 Hei Er ikke helt enig der. BF2BC var ganske imponerende spør du meg, og er fremdeles ganske imponerende på PC.. Sabla morsomt også, om jeg må være litt frekk... Mye nye våpen, og bedre grafikk.. Samt mulighet til og ødelegge bygg og andre steder der folk gjemmer seg... Jeg og min 40mm granat er blitt ganske gode venner nå... Og treffsikker ikke minst Oddvar Siter
Even Moe Egenes Skrevet 11. februar 2011 Skrevet 11. februar 2011 Nyter for tiden BFP4F fortiden. Strike At Karkand med BC2 våpen. Hvorfor klage???? Siter
KJ Skrevet 11. februar 2011 Skrevet 11. februar 2011 BFP4F synes jeg var grusomt. Men smaken er som baken, delt i to. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 11. februar 2011 Skrevet 11. februar 2011 Spillbarheten suger, men jeg elsker kombinasjonen Karkand og BC2 våpen. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 23. februar 2011 Skrevet 23. februar 2011 Wuhu! Game trailer. [video:youtube]D9SCWClN4Ic&feature=feedu Litt Norsk info: http://www.eanorge.no/news/75049/ Siter
Simon Trefjord Skrevet 25. februar 2011 Skrevet 25. februar 2011 Ser ut til å bli et veldig bra spill Men irriterer meg at vi bare får se noen små glimt... :cry: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.