Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk omsider fikset det, men nå kom det et nytt problem;

Error number: 0x800c0005

Description: The system cannot locate the resource specified. Setup will now terminate.

:cry: :(

Skjedde etter jeg tastet inn Email, Order ID og passord, og trykket på "Validate" Noen som har vært borti det før? (Windows XP hvis noen lurer :whistle: ...)

Jeg vil ut å fly the queen of the skies!! :)

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Kommer fint inn med Internet Explorer 9 her.

Skrevet

Det er i alle fall rimelig og anta at det er samme feil som skaper begge problemer her. Når PMDG installasjonen feiler med info om at den ikke finner det den leter etter akkurat idet den prøver å gå på nett for å validere info du har lagt inn, høres det ut som ikke den heller finner nettsiden, eller serveren. Ville ikke plaget PMDG med support på en PC som ikke kommer seg på nett, installasjonen krever nett.

Generelt ville jeg aller først brukt det aller eldste og enkleste trikset i boka; slå av maskinen, ta strømmen til modem/ruter ut noen sekunder, slik at alt startes på nytt.

Bortsett fra det så er noe av det aller viktigste dersom man prøver å få hjelp til data-problemer, at man gir gode og nøyaktige tilbakemeldinger. Svar på alle spørsmål som kommer, da kan man få mer målrettet hjelp. ;)

Skrevet

Hmm, her er det muffins i mosen. (Nei den ble feil :grin:)

Prøvde en annen pc i huset, på samme nettverk, der funket det fjell. Men siden PMDG'en på min maskin ikke kommer seg på nett, er det vell "umulig" å installere denne på min FSX, uten formatering av pc osv. ? :o

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...