Sivert Indergaard Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Kommer meg ikke innpå sidene til PMDG! Har nettopp fått PMDG 747 i gave, også kommer jeg meg ikke innpå sidene til PMDG [*********] kjipt! Noen som vet hvorfor? Edit: Se lengre ned, fikk problemer noe med "0x800c0005" Siter
AMO Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Kommer fint inn her. Prøv denne: http://www.precisionmanuals.com/ Siter
Sivert Indergaard Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Skrevet 1. februar 2011 Beklager, Google Chrome kan ikke koble til www.precisionmanuals.com The page cannot be found Siter
Sivert Indergaard Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Skrevet 1. februar 2011 Fikk omsider fikset det, men nå kom det et nytt problem; Error number: 0x800c0005 Description: The system cannot locate the resource specified. Setup will now terminate. :cry: Skjedde etter jeg tastet inn Email, Order ID og passord, og trykket på "Validate" Noen som har vært borti det før? (Windows XP hvis noen lurer :whistle: ...) Jeg vil ut å fly the queen of the skies!! Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Er det på setupen du får den feilen? Siter
Fred Solli Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Du får gjøre som alle oss andre, sende dem en support ticket så får du testet hvor raske og gode PMDG er på kundesupport Siter
Sivert Indergaard Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Skrevet 2. februar 2011 Jeg kan jo ikke sende noe ticket når jeg ikke kommer innpå sidene. :whistle: Siter
André S. Klophus Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Å alle andre web sider fungerer som de skal uten tilsvarende feilmelding? Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Har du prøvd å gå inn via f.eks. Internet Explorer? Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Kommer fint inn med Internet Explorer 9 her. Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Pmdg sin side er oppe den .. Link her: http://www.precisionmanuals.com/index.html Siter
Sivert Indergaard Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Skrevet 2. februar 2011 Hmm, fortsatt "Beklager, Google Chrome kan ikke koble til www.precisionmanuals.com" Men kom meg innpå med nettleseren på iphonen min :crazy: Kansje jeg burde prøve safari? Skal prøve det nå :whistle: Siter
Sivert Indergaard Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Skrevet 2. februar 2011 Ble "404 Not Found Unable to connect to host" der. Hva er feil? Det "må" jo være noe med pc'en, siden jeg kommer meg innpå med samme nett på mobilen :crazy:? Siter
Christian Paulsen Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Det er i alle fall rimelig og anta at det er samme feil som skaper begge problemer her. Når PMDG installasjonen feiler med info om at den ikke finner det den leter etter akkurat idet den prøver å gå på nett for å validere info du har lagt inn, høres det ut som ikke den heller finner nettsiden, eller serveren. Ville ikke plaget PMDG med support på en PC som ikke kommer seg på nett, installasjonen krever nett. Generelt ville jeg aller først brukt det aller eldste og enkleste trikset i boka; slå av maskinen, ta strømmen til modem/ruter ut noen sekunder, slik at alt startes på nytt. Bortsett fra det så er noe av det aller viktigste dersom man prøver å få hjelp til data-problemer, at man gir gode og nøyaktige tilbakemeldinger. Svar på alle spørsmål som kommer, da kan man få mer målrettet hjelp. Siter
Sivert Indergaard Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Skrevet 2. februar 2011 Hmm, her er det muffins i mosen. (Nei den ble feil :grin:) Prøvde en annen pc i huset, på samme nettverk, der funket det fjell. Men siden PMDG'en på min maskin ikke kommer seg på nett, er det vell "umulig" å installere denne på min FSX, uten formatering av pc osv. ? Siter
Kai Dreyer Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Skulle likt å sett pc`er i formasjon som ville hjulpet noe særlig! :D Siter
Sivert Indergaard Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Skrevet 2. februar 2011 Lurer på hva jeg tenkte på når jeg skreiv formasjon istedenfor formatering :whistle: Edit: Er det mulig å installere 747'en på en annen pc, får å så "frakte" filene til min pc ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.