Sindre Holberg Skrevet 31. januar 2011 Skrevet 31. januar 2011 Heioghopp! Synes det er lenge siden vi har møttes i Kristiansund nå, så derfor lurer jeg på om det finnes noen interesse for å få til et nytt treff på Peppes om ikke så alt for lenge? Hovedtema må jo bli FLG11, men som tradisjonen tilsier så blir det jo masse annet! Filmer, bilder, diskusjoner osv. Er jo endel folk fra Molde og de regioner her også, veldig velkommen til dere også. Og andre forøverig såklart Noen som er med? Datoforslag? Sindre Siter
Magnus F. Meese Skrevet 31. januar 2011 Skrevet 31. januar 2011 Høres interessant ut, men før jeg drar til KSU vil jeg ha bekreftet deltagelse fra flere, sist gang ble det jo bare tre av oss, hvorpå Birger måtte løpe etter kort tid Siter
Henrik Simonsen Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Kunne vært bra d! Men må se litt først.. Siter
Sindre Holberg Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Skrevet 1. februar 2011 Jepp, det er greit folkens Kom gjerne med datoforslag! Siter
Joakim Hagen Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 So far, 3 moldensere som har svart. Hva med å ha det i Molde? :grin: Siter
Sindre Holberg Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Skrevet 7. februar 2011 Hvem kan være med den 16. Februar kl 18-> på Peppes i Kristiansund? Siter
Henrik Simonsen Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Det blir bare "kanskje" iallefall... skal sjekke d ut. Siter
Birger Blomvik Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Itte meg. Er dessverre nedsyltet i arbeid. Dagen før er jeg på dagstur til Oslo også. 06,35 ned og 21,40 opp igjen. Siter
Tor Arne Grønvik Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 How about ben's istedet of peppes??? Mye bedre pizza der. men slenger meg heller på molde som møtested.. Siter
Joakim Hagen Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Er 100% enig i Bens! Går dit gaaanske ofte! Jæævli god mat <3 Ellers er jeg også åpent for Molde (A) Hvorfor er ikke du Sindre? +!! Birger MÅ være med. Greit med en veteran! Siter
Sindre Holberg Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Skrevet 7. februar 2011 Hehe, vi holder oss til Kristiansund i første omgang Når har du mulighet da Birger? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.