Fred Solli Skrevet 30. januar 2011 Skrevet 30. januar 2011 Scramble all warbirds! Idag blir det oppsamling kl. 18.00 på RAF Coningsby i A2A's B-17 og A2A's Spitfire for å fly noen bombetokt. Vi kan sikkert også vente oss noe trafikk opp fra West Malling som joiner flyskvadronen. Dagens mål er hemligstemplet og vil gis under briefingen kl. 18.10 i befalsmessa. For de som ikke har noen av disse flyene, men vil være med kan bruke default P-51. Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 30. januar 2011 Skrevet 30. januar 2011 Aiii aiii aiiii. Akkurat det innlegget jeg har sett etter i hele helga.. Jeg spinner hjem fra jobb kl 19 så jeg blir litt forsinka, men bli ikke forundra om jeg plutselig er bak dere.. Glimrende Fred.... Ps: Hvorfor stansa plutselig klokka?? Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 30. januar 2011 Skrevet 30. januar 2011 Da har man nytt headsett, sjekker kontoen om jeg kan kjøpe en eller begge doningene der... Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 30. januar 2011 Skrevet 30. januar 2011 Stiller med Spitfire MKII. Har ikke nok timer i B-17 enda til å være klassifisert for den enda. :whistle: Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. januar 2011 Premium Medlem Skrevet 30. januar 2011 Knallbra Fred, men bruk litt tid på oppvarmingen. Kl 1800 er litt i tidligste laget, ( er jo midt i barneTV.....), så det er mulig jeg blir noe forsinket. Dessuten står alle Spitt`ene mine på verksted, noen med ødelagt motor, andre med knekt understell. Crewchief`n er fly forbainna, og har satt opp skuddpremie på den neste som buklander!! Skal ta toget nedover til West Malling i håp om å få låne en Spit fra skvadronen der nede . Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 30. januar 2011 Skrevet 30. januar 2011 He he Ernst.. Jeg har 3 splitter nye som aldri har vært starta, og en som har flydd i en snau time på Torsdag. Du er velkommen til å låne en av meg.. Med mindre du har planer om å sprenge motorer, bøye propeller og knuse understell på dem.. Barten settes i pant før takeoff.. :grin: Deal?? Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 30. januar 2011 Skrevet 30. januar 2011 Da har man skaffet seg både Spitten og B17! Så var det det da, ellemelle deg fortelle hvilken skal jeg velge? Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 30. januar 2011 Skrevet 30. januar 2011 Fuddy Duddy Stiller, med nytt understell og overhalte motorer. EDIT: kom meg på TS3 men kan noen legge meg til i FSX multiplayer gruppa? Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. januar 2011 Premium Medlem Skrevet 30. januar 2011 Du er velkommen til å låne en av meg.. Med mindre du har planer om å sprenge motorer, bøye propeller og knuse understell på dem.. Barten settes i pant før takeoff.. Deal?? Takk skal du ha Øyvind, det var snilt . Men det med barten må jeg tenke litt på, det er jo det eneste jeg har igjen av hårvekst........ Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 30. januar 2011 Skrevet 30. januar 2011 Da håper jeg det funker for dere, jeg tar av kl 19.15 så er det noe før den tid, så gi meg beskjed....eller når jeg ser etter, det er Norwegian som flyr, ja ja, tar av en eller annen gang etter 19.15 :grin: Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 31. januar 2011 Skrevet 31. januar 2011 Norwegian leverte så det sang etter i går, på tid og litt tidligere også, me like Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.