Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Scramble all warbirds!

Idag blir det oppsamling kl. 18.00 på RAF Coningsby i A2A's B-17 og A2A's Spitfire for å fly noen bombetokt.

Vi kan sikkert også vente oss noe trafikk opp fra West Malling som joiner flyskvadronen.

Dagens mål er hemligstemplet og vil gis under briefingen kl. 18.10 i befalsmessa.

For de som ikke har noen av disse flyene, men vil være med kan bruke default P-51.

• Premium Medlem
Skrevet

Knallbra Fred, men bruk litt tid på oppvarmingen. Kl 1800 er litt i tidligste laget, ( er jo midt i barneTV.....), så det er mulig jeg blir noe forsinket. Dessuten står alle Spitt`ene mine på verksted, noen med ødelagt motor, andre med knekt understell. Crewchief`n er fly forbainna, og har satt opp skuddpremie på den neste som buklander!! Skal ta toget nedover til West Malling i håp om å få låne en Spit fra skvadronen der nede .

Skrevet

He he Ernst..

Jeg har 3 splitter nye som aldri har vært starta, og en som har flydd i en snau time på Torsdag.

Du er velkommen til å låne en av meg.. ;)

Med mindre du har planer om å sprenge motorer, bøye propeller og knuse understell på dem..

Barten settes i pant før takeoff.. :grin: Deal??

• Premium Medlem
Skrevet

Du er velkommen til å låne en av meg..

Med mindre du har planer om å sprenge motorer, bøye propeller og knuse understell på dem..

Barten settes i pant før takeoff.. Deal??

Takk skal du ha Øyvind, det var snilt :) .

Men det med barten må jeg tenke litt på, det er jo det eneste jeg har igjen av hårvekst........

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Da håper jeg det funker for dere, jeg tar av kl 19.15 så er det noe før den tid, så gi meg beskjed....eller når jeg ser etter, det er Norwegian som flyr, ja ja, tar av en eller annen gang etter 19.15 :grin:

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Norwegian leverte så det sang etter i går, på tid og litt tidligere også, me like :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...