Gjest Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Nå har det seg slik at 733 kom først delvis med analoge instrumenter (f.eks. motor-instrumenter), så ble alt som på -400 og -500 nesten. Kanskje jeg tar feil? Er altså ikke 100% sikker. Siter
Joakim Brestrup Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Kan dessverre ikke si hvilken som er best... (bruker selv DF). Men årsaken til at det finnes så mange paneler, er at man ikke kan gjenskape et ekte panel for visning på en liten dataskjerm. Utviklerne må derfor inngå kompromisser for å få plassert alt på en flat skjermoverflate. Forkjellene ligger i hvordan man har valgt å plassere intrumentene på skjermen. Siter
Timmy Brandt Skrevet 11. november 2002 Forfatter Skrevet 11. november 2002 Hei Nå har jeg lurt lenge nok, så jeg spør noen som vet Når jeg blar igjenom filbiblioteket her så finnes det f.eks 3-4 forskjellige 737-300 paneler, og ingen ser ut som den andre. Hva er forskjellen mellom de panelene, mer en de som laget de ? Hvordan skal man vite hvilket som er mest likt virkeligheten ? (kan jo sjekke b.la Boeing hjemmeside eller Airpics da) Synes det er vanskelig å finne den som er best i.h.t virkeligheten. Håper noen kan svare litt kort på dette. ps: det gjelder også fly til FS2002. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.