Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Kan gi deg et stall tips, om du pørver og samle et snevert miljø ved og snevre det enda mere med aldersgrense så......ja da klarer du ihverfall og få det snevert. :grin:

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Jeg er bare 20 jeg så det går bra......+ 5 ...hmmm....ja ja ok...pluss 20 til da.......ok...+ 1 ...men er 20 i hodet... :grin:

Skrevet

Du kan jo f.eks bytte ut "Norge" med Østlandet. Jeg vet at dere østlendinger ser på regionen deres som "Norge". Å dra fra Kongeriket Østlandets provinser (se Norges fylker) til Oslo på en fredag, etter skolen. For å spise middag, er relativt vanskelig for studenter som forsørger seg selv. For oss som bor i f.eks SVG, BGO og TRD så vil det koste 8-900 kroner bare for å fly bort til Oslo den dagen. For en middag. Dette er selvfølgelig uten transport til/fra Oslo.

Ikke engang prøv å nevn tog eller buss - for da må man ha en dag vekke fra skolen - for en middag :grin:

My 2 cents.

Per, jeg vil også på Scotchman..

Skrevet

Maruis, du må ikke være hårsår. Her på forumet skal vi ha god takhøyde og god plass tillitt ironi ;)

Det var ikke ment som hverken kritkk eller sleikjeft fra min side og heller ikke fra de andre tror jeg, men du må innrømme att å sette slike preferanser vekker folks humoristiske komentarer. Er tross alt ikke vanlig med aldersgrenser for den slags aktiviteter med mindre det skulle være en sikkerhets greie, og da ville vel grensa blitt satt til en nedre og ikke øvre alder.

Må få legge til en ting til. Om du vil samle de helt ned til 13 års alderen er vel ikke en middag på Fridays spesielt vennlig all de tid 13 åringer sjelden kan betjene den slags utgifter. Men dette er jo bare en "aldrendes" tanker rundt ett slikt arangement, Litt selvinnsikt er slettes ikke bortkasta serru ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...