Skrevet 24. januar 2011 13 år Var ute på modelflystripa på Mosterøy i helgen og fikk tatt disse snuttene. Håper dere liker dem! :grin: [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NOoKa47VFcY
Skrevet 24. januar 2011 13 år Nice video, prøvde meg på en ganske billig variant av et radiostyrt fly noen måneder tilbake. Det gikk ikke serlig bra etter noen få flighter. Glad det var en billig en sier jeg. Bra flyvd! Liker den close callen du hadde der
Skrevet 24. januar 2011 13 år Herlig video, Dagi :cool: Bra redigert! Du fikk gjort mye på den tiden ingen ville vere med deg i går
Skrevet 24. januar 2011 13 år Kul video! Dere burde lage en "skikkelig" flyplass. Blir mye enklere å ta av/lande! Dette er fra Kvam International
Skrevet 24. januar 2011 13 år Forfatter Dere burde lage en "skikkelig" flyplass. Vi har vertfal ingen trær rett ved siden av... Mosterøy Internasjonal er en perfekt plass å fly!
Skrevet 24. januar 2011 13 år Hehe.. Ordla meg kansje feil. Så ut som en fin plass dere hadde. Hvordan er det i forhold til vind?
Skrevet 24. januar 2011 13 år Forfatter Kan være vind av og til pga. ingen fjell i nærheten, bare noen små berg. Men det er ofte lite vind.
Skrevet 24. januar 2011 13 år Stilig! Kommer med bilder fra søndagen etterhvert, må bare gjøre meg ferdig med redigering..
Skrevet 24. januar 2011 13 år Marker litt med hvit spray, så ser det fort litt tøffere ut. Det må være skikkelig utført da.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.