Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viktig melding til alle piloter i "Søndagsklubben"

Vi har nå fått ett oppdrag som krever både Bush og Kopter piloter. Helst begge deler.

Greia er:

Denne mannen:

hillbilly.jpg

Sitter og venter på oss oppe på Ranger Creek.

2011-1-22_17-46-31-252.jpg

Han er desperat pga at hans hunder:

hillbilly-dogs.jpg

har vært savnet i lengre tid.

Disse er nå observert nær toppen av Mt Rainier som er en sovende vulkan som dere veit?

Men før vi stikker dit må vi hente to brødre som påstår at di har sett disse der oppe.

hillbillies.jpg

som akkurat nå sitter på hver sitt Fire Tower i området. Hennholdsvis Suntop Fire

2011-1-22_17-44-9-62.jpg

og Mount Freemount

2011-1-22_17-42-38-630.jpg

Finner vi hundene på vulkanen skal disse overleveres sammen med resten av folkene på Tolmie Peak til 3 stk vetrinærer som holder til der.

image001.jpg

Etter dette er det dimmitering og dere flyr hva og hvor dere vil, men det er utrolig viktig at dette oppdraget utføres.

Iogmed at vi nå befinner oss på 55S Packwood med våre GA fly blir ruta som følger:

55S Packwood til 21W med småfly.

Jeg har leid en haug med helikoptere som står der og venter.

Da bytter vi maskiner og flyr til:

XSTH Suntop Fire - XMFH Mount Freemount - Mt Rainier(OBS OBS Toppen er på 14 400ft) - XTPH Tolmie Peak. Deretter returnerer vi til Ranger Creek for å hoppe inn i våre egne fly igjen.

Som sagt så er dere da dimmitert og kan fly etter eget ønske videre.

Jeg håper mange vil stille opp på dette spesialoppdraget da oppdragsgiver er "tross utseende" meget rik og betydningsfull, og kan virkelig gi oss den økonomiske støtten vi trenger hvis dette oppdraget er vellykket..

Lykke til. ;)

Skrevet

Ny vri på "piknik med døden" ser jeg. Tillitsvekkende fyrer dette her. Her er det nok bare å stålsette seg, ha pistolen løst tilgjengelig og hive seg ut i villmarken ;)

Lurer på om dyrebeskyttelsen har et ord med i laget her. Ser helt klart slektskap mellom eier og hund her :)

Skrevet

Oh, her skal vi høyt gitt. Gjelder å finne fram ei maskin med bra løft. 206 blir lite aktuell her tror jeg :whistle:

Du skal ikke engste deg Fred, for jeg har 2 i mannskapet mitt som opererer hver sin 0.30cal mitraljøse, så jeg skal passe på at Bigfot ikke kommer og tar deg :grin:

Skrevet

Pasi må stille med luftstøtte fra Spectre. :)

Paul André

"Gjelder å finne fram ei maskin med bra løft. 206 blir lite aktuell her tror jeg...

Har testet turen med 206. Går greit å komme opp til toppen, men klarte ikke å ta av igjen. :blush:

• Premium Medlem
Skrevet

:grin: Dette er livsfarlige greier, og jeg kjemper enda mot ettervirkningene av et alvorlig latteranfall :grin: :grin: . Utfordringene er seriøse så det holder, men story`en og bildene må bearbeides i flere omganger, før jeg makter å starte simmen!..... BTW, er det en slektning av Fred, han fyren til venstre på bildet av de tre veterinærene??

Skrevet

He he. Artig at dere likte utfordringen.

Lurer på om dyrebeskyttelsen har et ord med i laget her. Ser helt klart slektskap mellom eier og hund her

Jepp helt klart. Og det er ikke uten grunn at det er tre vetrinærer vi skal avlevere heile bunten til... :grin:

Haha genialt, får jeg instruksjoner på hvordan jeg kommer meg inn på servern er jeg med!

Hei Per Kristian. Hyggelig at du har lyst til å være med.

Det første du må gjøre er å lese dette:

http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=postlist&Board=16&page=1

Deretter går du inn på TS 3 som vi byttet over til i går

(Teamspeak 3 server er på følgende server.

Info om server:

TeamSpeak 3 server: 67.222.46.54 port 9987 )

og ser om du finner enten Geir Ove (Goffen) eller Fred og spør en av disse pent etter passord til MP Serveren.

Nå husker jeg ikke IP adressen til denne i farten men det er ingen problemer å skaffe på TS.

Etter dette er det bare å fly og kose seg..

Velkommen..

"Gjelder å finne fram ei maskin med bra løft. 206 blir lite aktuell her tror jeg...

Har testet turen med 206. Går greit å komme opp til toppen, men klarte ikke å ta av igjen.

He he. Noe av utfordringen det. Tenkt hvordan det blir etter man har lastet inn 3 hunder som er blanding av Hillbilly og Belgisk minerydder. :grin:

BTW, er det en slektning av Fred, han fyren til venstre på bildet av de tre veterinærene??

Tja det må nesten Fred selv svare på Ernst.. Gliser..

Hva synes dere om å starte denne turen kl 1800 Norsk tid i dag?

Isåfall finner vi sikkert på mere moro etter vi blir dimmitert på Ranger Creek?

Skrevet

IP`en på MP er: 193.90.31.182 viss eg ikke husker feil ;) Og ett spørmål når eg først skriver: er det noe spesifikt fly vi ska fly? :confused: Då mener eg GA fordi eg ikke hadde tenkt å være med på helikopterturen ;) Går det greit med en archer eller seneca fra Carenado?

Skrevet

Hei Benji.

Archer og Seneca burde gå greit det serru.

Mitt fly i kveld blir nok Beaver med ny lydpakke tenker jeg.

Har ikke flydd mye med den etter at den ble skaffet så det blir nok Ok tenker jeg.

Flappre delen av turen kommer nok til å bli med en Nemeth EC-135 med Eagle 3 paint. Var ute og prøvde den på vulkanen i går og det skal nok funke bare man ikke lesser den totalt full med fuel.

Skrevet

Hallo godtfolk..

Det nærmer seg tur her med stormskritt men en liten rettelse følger..

På Ranger Creek er det stusselig med parkerings plasser.

Og for å slippe masse baluba med å bytte flytyper og greier, så entrer vi derfor start stripa 55S med egnet helikopter i stedet for GA fly..

Håper dere finner dette ok?

Gunnar.. Har du fått med deg at TS2 serveren er hacka og at vi har gått over til TS3?? Info om dette lenger opp i tråden..

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...