Skrevet 21. januar 2011 14 år Skriv ditt navn, og "liker å" i gåsetegn i søkefeltet til Google "Hanne liker å". De første sitatene Google hoster opp, fører du opp under her.
Skrevet 21. januar 2011 14 år morsommere om du forandrer regelen til å søke den som skrev ovenfor så derfor poster jeg resultat nr 2 for deg; Erik liker å snakke om mårrabrødet sitt om morgenen
Skrevet 21. januar 2011 14 år "Arne liker å køyre bil, men han liker ikkje å fly." Jaja, halvvegs riktig, liker jo begge deler
Skrevet 21. januar 2011 14 år Even liker å tilbringe dagene på å fortelle meg hvor utrolig sexy jeg er og at vi en dag skal ha rå sex. :crazy:
Skrevet 21. januar 2011 14 år Øyvind liker å ta seg til rette i hotellobbyen.??? Jahha..? Det er vel andre plasser på hotellet jeg heller ville ha tatt meg til rette men? :grin:
Skrevet 21. januar 2011 14 år Christopher liker å ha orden på ting, derfor setter han ting i system. Ser han fem røde biler etter hverandre, blir det en SUPER DAG.
Skrevet 21. januar 2011 14 år Aleksander liker å lese krim, så serien om Lasse og Maja synes han er veldig spennende.
Skrevet 22. januar 2011 14 år Petter liker å drikke sjefens kaffe, for da vet han at sjefen blir sur.
Skrevet 22. januar 2011 14 år Joakim liker å fortelle sine venner uviktige fakta opplysninger om stedet de tilfeldigvis befinner seg, ting de egentlig ikke har interresse for å vite. Stemmer jo faktisk på en prikk :grin:
Skrevet 22. januar 2011 14 år Knut liker å leke med dukker og jenter men holder dette hemmelig helt til marerittene mobbingen og presset fra sin fotballelskende far blir ... Nei nei nei...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.