Skrevet 21. januar 2011 14 år Jeg spilte Farming Simulator 2009 for ca 1 år siden. Man kan fort bli hekta, før man like fort blir lei :crazy:
Skrevet 21. januar 2011 14 år Hva skjer i multiplayer, kommer alle naboene sammen og tar Vårrånna?? :cool:
Skrevet 25. januar 2011 14 år Hei. Farm simulator 2011 mp er gøy. Anbefaler denne norske forum siden : http://ls11norwegian.freeforums.org/index.php
Skrevet 19. mai 2011 13 år Så det lå til en hyggelig pris på Steam for Mac og Windows. Herlig at man kan spille multiplayer på kryss av plattform. Har svidd av noen timer nå de siste dagene. Ironisk at jeg kommer fra gård og ikke liker å drive med det i praksis. :whistle:
Skrevet 22. mai 2011 13 år Hehe, Ola overtalte meg til å kjøpe, så har blitt en del gårdsdrift det siste døgnet...
Skrevet 22. mai 2011 13 år Spilte FS2009(farming simulator :grin:) en god del før. Man blir rimelig hekta. Men når MP ble inkludert i FS2011 ble det hele mye gøyere!
Skrevet 22. mai 2011 13 år Helt enig, Aleksander! Jeg og Ola pluss en annen kompis av meg har drevet og jobbet mye på gården nå, morsomt å kunne fordele litt arbeid og hjelpe hverandre
Skrevet 22. mai 2011 13 år Spillte mye FS09, ble utrolig lei av å aldri komme i mål med tingene, så det endte opp med at jeg måtte bare råne rundt som en annen ungbonde :grin: Husker jeg greide å modde ene traktoren til å gå sinnsykt fort. Var driitgøy..
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.