Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Salg av boken; Norske Flyselskaper

IMAG0221.jpg

Jeg har det siste halvåret, som kanskje noen vet, skrevet en liten flybok på fritden.

Arbeidet er nå endelig ferdigstilt og kvalitetssikret, og det er med stor glede jeg kan legge ut denne for salg.

Boka er ikke så veldig stor. Den er på rundt 40 sider, og det er mye bildemateriale. Både historisk og aktuelt. Når jeg skrev denne boka, var det kanskje ikke akkurat dere med 15'000 innlegg her på forumet jeg tenkte på. Det er nok heller en bok som er myntet på de som har et lite snev av fly-interesse som vil vite litt mer om de norske flyselskapene.

Boken tar for seg SAS, Widerøe, Norwegian, Helitrans og Lufttransport. Stoffet i boken er hentet mye fra selskapenes egne historier, historievitere og kontaktpersoner i de diverse selskap. Jeg vil få takke alle selskapene jeg har skrevet om for den hjelpen og vennligheten jeg har møtt!

Boken er trykket i Nederland av et trykkeri ved navn Blurb. De trykker bøkene enkeltvis og i små opplag etter antall ordrer. Dette er en kjempeordning som gjør denne boken mulig! Demoboken ble levert med topp kvalitet på trykket.

For de som vil se ett par sider i boken, ligger dette på fansiden på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Norske-Flyselskaper/169956019716362?ref=ts

Boken vil leveres med harde permer(se bilde på facebook-siden) og prisen er satt til 239,- +frakt.

Jeg håper du kan vil være interessert i å kjøpe den boken, eller kanskje gi den i gave til noen du kjenner som er litt interessert?

For bestilling:

Send mail med navn, adresse og telefonnummer til fly@teknikksiden.com

Du vil da få tilsendt betalingshenvisning.

Boken vil bli levert fra meg fortløpende etter at de kommer fra trykkeriet.

Beregnet leveringstid; 14 dager fra den 24. januar. De som bestiller etter 24. januar vil komme på opplag 2.

På forhånd takk! :)

Skrevet

Det er kun få eksemplarer igjen av førsteopplaget.

Er vel igjen 3 eks, så vil du ha fra det første opplaget bør du kjappe deg ;)

Det kan også nevnes at boken vil havne i en lokal bokforhandler og på biblioteket i hjemkommunen min :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...