Skrevet 10. november 2002 22 år Nå ligger det en fil ute på flightsim.com som gjør at GeForce4 MX-kort også støtter refleksjoner fra flyene. Fila heter gf4mxdsp.zip .Den var ihvertfall etterlengtet hos meg. Håper flere kan ha nytte av denne. mvh Runar
Skrevet 10. november 2002 22 år Forfatter Kan maile den,hvis du sender meg en mail først,da du har valgt å ikke vise adressen din. mvh Runar
Skrevet 10. november 2002 22 år Har du en link? Kanskje du kunne upload den filen her? Har problemer med å gå inn på flightsim.com [ 10.11.2002, 12:45: Endret av: O.C.LINDGREN ]
Skrevet 17. november 2002 22 år Kan du maile denne filen til meg. Fant den ikke på flightsim.com. Mailen er:bidneandreas@hotmail.com
Skrevet 17. november 2002 22 år Hei, Runar. Hadde satt veldig stor pris på om du hadde hatt anledning til å maile denne filen (gf4mxdsp.zip) til meg også. Finner den ikke. Hilsen Frank. Mailadresse: f-aanst@online.no
Skrevet 18. november 2002 22 år En link hadde ikke vært så bra, fordi man må logge inn på flightsim.com for å se på linken.
Skrevet 18. november 2002 22 år Forfatter Fila er ihvertfall avsendt nå, til begge to.Håper det virker hos dere også. mvh Runar
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.