Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har for noen år tilbake lest en del på dette forumet, ikke skrevet så mange innlegg men lest mye og fått mange gode tips.

Etter noen års fravær fra forumet gikk jeg til innkjøp av ny pc rett før jul og fikk installert FSX. Fant fort ut at å fly alene ikke er det mest interessante og søkte på forumet og fant ut at man kunne bruke Team speak og MP. Logget meg på der først en gang i begynnelsen av januar, da var det flere der inne, jeg hadde ikke mic så jeg logget meg ut etter noen få minutter.

Logget meg inn igjen etter noen dager, fortsatt uten mic, kun for å lytte litt. Skjønte fort at jeg burde gå til innkjøp av en mic og logget meg ut.

Sendte så en beskjed til en av brukerne som var der inne, etter at de prøvde å kontakte meg på Team speak og informerte at jeg ikke hadde mic.

Har nå kjøpt ett headsett m mic og hadde lyst til å prøve igjen.

Men i går fikk jeg ett tips av en venn av meg ang en link han hadde funnet om meg på nettet.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:CP4EhliPDh0J:www.diskusjon.no/index.php%3Fshowtopic%3D1287811+richard+vestly&cd=5&hl=no&ct=clnk&gl=no

Som siden viser på forumet på diskusjon.no så stiller noen spørsmålet.

“Noen som kjenner Richard-Vestly? Idag har du holdt på inne på teamspeak serveren vår under forskjellig navn og latet som om du var en annen, ikke lyd men bare teskt. Jeg er rett og slett pissed off av denne fyren her. Sånne mennesker har jeg dessverre ingen toleranse ovenfor. “

Da svarer jeg, det er MEG.

Men kan ikke skjønne hvordan jeg kan ha blitt dratt med i denne diskusjonen. Kan den personen (som kaller seg Byxxi på diskusjon.no) regner med at han er bruker av flightsim.no slette dette innlegget som ligger med mitt navn ?

Ønsker dere alle en fortsatt fin flykveld :)

Mvh

Richard Vestly

Skrevet

Der er du ja.

Vi hadde den del trøbbel med en fyr som kom å ødela på MP-serveren vår og var helt propell inne på teamspeak en periode her. Han logget seg inn med flere forskjellig navn og deriblant dukket ditt navn opp - riktignok med bindestrek imellom fornavn og etternavn. Hvis du var en reel person så beklager jeg det på det sterkeste at du falt for kniven midt i denne kampen med denne personen. Det var ikke min mening å henge ut deg som syndebukk, men denne fyren vi snakker om er har tydeligvis tatt hele denne diskusjonen på ett annet fora for å få noe støtte der. Meningen med teamspeak er jo for å annonsere sin tilstedeverelse og da er jo en mikrofon nødvendig. Det er jo tross alt en tale-kanal og uten det som blir det bare tull.

Du er hjertelig velkommen til å prøve på MP-serveren vår og komme på TS med mikrofon.

PS. Les denne først: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=589130#Post589130

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Jeg kan bare bekrefte det fred sier, her har du blitt litt offer for en kar som er helt rabiat, men kom deg på MP serveren , du er så hjertelig velkommen som du kan være...

Ser han har lagt ut meldinger om meg, ting som er tatt ut av sammenhengen, men jeg gjentar gjerne, denne karen er helt ute av kontroll og burde ha fått hjelp desverre.

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Kunne selv tenkt å kose meg litt innpå MP serveren hvis det er greit for dere :)

OFF-T: Noen som har bildene som ligger i tråden på diskusjon.no?

Skrevet

MP servern anbefales på det sterkest, du lære mye fra folk som er villig til og lære bort alt man måtte lure på, og kose faktor står det ikke på og ikke minst det sosiale samværet, tro meg du blir fort hekta. er bare og logge seg inn på Teamspeak(2) og spørre Fred eller Geir-Ove så får du passord til servern.

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Høres bra ut! Får ta å sjekke det ut ikveld eller noe :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...