Posted January 16, 201114 yr http://nrkbeta.no/2011/01/15/hjelp-oss-aa-lage-hurtigruten-minutt-for-minutt/ Dette blir stort.
January 16, 201114 yr Veldig spennende prosjekt dette! Ser for meg dette kan bli en bra reklame for hurtigruten, både for nordmenn og turister!
January 16, 201114 yr Når dette først ble presentert så bestemte jeg og noen kompiser oss for at disse 5 dagene skulle bli brukt innendørs, forran nrk2.
January 16, 201114 yr Jeg skal ihvertfall se strekninga Svolvær-Stokmarknes med Raftsundet og Trollfjorden som høydepunkter. Stokmarknes (mitt hjemsted) er stedet hurtigruta ble startet av Richard With i 1893. Her ligger også Hurtigrutemuseet hvor det gamle hurtigruteskipet "Finnmarken" er satt på land og har blitt norges største museumsgjenstand.
January 16, 201114 yr Arne: det er jo bra da at dette blir filmet til sommern, siden hurtigruta forlater her i svolvær kl 22:00 på nordgående, så da får du med deg både trollfjorden og midnattsola
January 16, 201114 yr Synes dette er meget spennende satsning fra Nrk! Håper og tror også at dette kan bli meget bra .