Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er morro. :) Årets første jobb går nå på NRK. De første sju av totalt 21 videoer jeg har jobbet med etterarbeid og ferdigstilling på går rett før artistene går på scenen og fremfører sin låt.

MGP i år blir spesielt - og krysser fingrene for at de i kommende år vil ha meg tilbake i denne prosessen hvor jeg justerer farger og får det til å se fint ut.

Skrevet

Det er vel litt nerde-faktor over det. Og det er forsåvidt et kompliment at du ikke la merke til noe spesielt - da har jeg gjort en god jobb!

Jeg har fargekorrigert artistintervjuene. Satt i tre hektiske dager med 21 videoer på til sammen 45-50 minutter tidligere denne uka.

Skrevet

Takk!

Det var Dylan Hopkin som gjorde farger av presentasjonsvideoene av stedene (Ørlandet, Skien og Florø) vet jeg. :) De var skamlekre, og av en helt annen verden enn det materiellet jeg fikk å jobbe med.

Og du verden, jeg hater interlaced materiell.....

Skrevet

Nok en gang takk! Håvar var nok litt frustrert over at det ikke var lagt mer vekt (og $$) i artistpresentasjonene ift. den promoen de skjøt på teknisk museum som visstnok kostet... mye... :)

Internt? Pfft. Felles interesse og jobb - må da vel kunne utfolde oss, på lik linje med at båtfolk og radioamatører spør og graver og diskuterer her inne? :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...