Julian Barratt-Due Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Ja nå skal dere få høre. Jeg har netopp skaffet meg SimFlyers sceneryet for EGCC(Manchester) og jeg tenkte at jeg skulle ta en flytur ned dit i kveld, så jeg skaffet meg de nødvendige kartene mine for turen, og begynte med en 30 minutters planleggning, så starter jeg opp FS og velger B736 SAS, starter opp SB og står parkert på gate 42. Jeg kontakter online kontroller ENGM_V_APP som har mye lag på RW serveren så han skifter og jeg står og venter på at alt skal bli bra, og vips, jeg er 20 minutter forsinket, pytt pytt. Jeg henter klareringen fra ENGM som lyder: "SAS1533 god kveld, cleared to Manchester via skien 4 alpha departure rwy 01L, set squawk 4012". Når det er ferdig starter jeg pushback og engine start. Så taxer jeg avgårde mot rwy 01L og vips, jeg er i lufta. Så tar jeg step climb via FL280 to FL370, og når jeg kommer opp til 37.000ft(cruise alt.) får jeg decent ordre fra ENGM som sier at den høyden er optatt, og beklager at han ga meg clrd FL370, bortkasta fuel tenker jeg, men det går bra. Etter en stund kommer ENOS_V_CTR på, så han blir kontaktet.......så kommer en periode med ingen store hendelser(flyr nå over dammen til England). Og etter ca 45 min. blir jeg handet over til EGCC_V_APP han gir meg decent ordre til FL090 direct POL, og en holding at ROSUN, den er grei, og når jeg passerer FL100 og 10nm inbound POL så BOM!!! feilmeldingen kommer opp, og FS blir lukket!!! og der gikk fredags humøret i vasken! Etter 1 time og 45 minutter! VELDIG VELDIG irriterende! Vel, det var gøy så lenge det varte. Men jeg kan fortelle at jeg er ganske pissed off at the time being! Ha en sprutlende fredags kveld! [ 08.11.2002, 21:55: Endret av: Julian Barratt-Due ] Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Velvel..tragisk historie, men shit happends Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Om alle skulle skrive ett innlegg her hver gang FS krasher ville det ikke blitt skrevet annet. Og ja, jeg vet at det er forbaska irriterende, men som Daniel sier.. shit happends! Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 8. november 2002 Forfatter Skrevet 8. november 2002 quote: Opprinnelig postet av Thomas Lorentzen: Om alle skulle skrive ett innlegg her hver gang FS krasher ville det ikke blitt skrevet annet. Og ja, jeg vet at det er forbaska irriterende, men som Daniel sier.. shit happends! Sorry, det var bare så ******************** irriterende , men det skal ikke gjenta seg Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.