Fred Solli Skrevet 14. januar 2011 Skrevet 14. januar 2011 Jeg tenkte vi skulle ta en kombinasjonstur i ORBX land. Vi flyr heavy fra PAKT til KPAE. Ruta vi bruker er ANN - J502 - ORCUS. Her bytter vi til GA-fly og flyr følgende rute: KPAE - WA56 - 3W5. På Concrete bytter vi til helikopter og flyr følgende rute. 3W5 - XPBH - XWPH - CYCW. Her bytter vi tilbake til GA-fly og flyr følgende rute. CYCW - CYHE - CYLY der vi avslutter turen vår. Vi begynner kl. 19.00 norsk tid og så ser vi hvor langt vi kommer. Vel møtt. Siter
Benjamin Hennes Skrevet 14. januar 2011 Skrevet 14. januar 2011 Herlig rute, Fred sikkert godt med litt forandring (Helikopter) Siden eg ikke har ORBX sceneryene så tror eg at eg er med på Heavy-leget og helituren... Siter
Fred Solli Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Skrevet 14. januar 2011 Du får nok litt trøbbel med å finne helipadene da de er en del av ORBX scenery. Men du kan jo fly for det. Men du finner ingen platting å lande på Siter
Benjamin Hennes Skrevet 14. januar 2011 Skrevet 14. januar 2011 Jaja har no pleid (viss eg ikke har scenery) å lande der rødskriften er :grin: Siter
Øystein Hansen Skrevet 16. januar 2011 Skrevet 16. januar 2011 Dette blir gøy! Et lite tips til etappene med helikopter er å styre unna de store modellene. Trerampene vi skal lande på oppe i fjellet er veldig veldig små, og har du for stort utstyr får du rett og slett ikke plass til å lande! Bell Jetranger 206B eller tilsvarende størrelse går fint. --------- Øystein Siter
Joakim Hagen Skrevet 16. januar 2011 Skrevet 16. januar 2011 Aww Øystein.. Jeg som skulle komme med denne: Jaja. Norsk Luftambulanse da! Fikse de som kolliderer (Pasi :grin:) Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 16. januar 2011 Skrevet 16. januar 2011 Da er satt et litt spessielt vær tema noen timer fra nå og utover, anbefaller en tur fra ENGM, til ENZV, ENHD og ENBR. Gennerelt mye vind fra ca 020 til 040. :-) Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. januar 2011 Premium Medlem Skrevet 16. januar 2011 Ikke mye flyvær i Bodø i dag. Stiv kuling og snøkov fra øst. Stille på flyplassen, unntatt et par Dash 8 fra Widerøe ! Ellers er ganglaget 45 grader foroverbøyd og antrekk 2 lag stilongs, 3 lag gensere, pluss anorakk med pelskrage :grin: . Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 16. januar 2011 Skrevet 16. januar 2011 Til di av derre som har tenk og bruke FSX default Bell 206 så vil jeg virkelig anbefale OZx Bell 206 HD Redux og OZx Bell 206 HD Expansion Pack Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 16. januar 2011 Skrevet 16. januar 2011 Vi må gjøre det slik at alle er nedpå landingsplatten Siter
Mads Hjemmen Skrevet 16. januar 2011 Skrevet 16. januar 2011 NESTEN så det frista å henge seg på for første gang, hadde det ikke vært for at jeg ikke har scenery Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 16. januar 2011 Moderatorer Skrevet 16. januar 2011 litt utfordring må påregnes :-) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.