Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Siden tråden ble fjernet der jeg nevnte at vi så oss nødt til å skifte passord her vil jeg bare opplyse om at dette kan kun fåes av undertegnede og Geir Ove på Teamspeak 2.

Ingen andre som har fått passord skal gi dette videre da vi ønsker å holde litt kontroll på hvem som kan komme inn.

Takk for tilliten og la oss sammen gjøre MP'en til en plass der vi har det hyggelig og koser oss. :)

Skulle jeg ikke være på Teamspeak send en PM og jeg logger med på og vi tar en prat.

PS. Logg dere inn med navnet deres på Teamspeak 2. Uten navn vil du bli hivd ut av TS serveren.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Hei.

Teamspek 3 er bra på alle områder, men det har sikkerhets issues som gjør at akkurat nå blir det ikke det, men det blir i fremmtiden helt klart.

Det er flere hensyn og ta, skal serveren være stabil og tilgjenegelig for brukerene, så kjører vi TS2 så lenge, om ikke kan vi legge inn TS3 og serveren er mere ustabil.

Det finnes så mange som prøver og få ned denne sereveren i form av hacker angrep, mulig de ikke unner brukerene den kosen dette er? jeg vet ikke.

Men intill videre er det TS2, beklager dette.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...