Fred Solli Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 Heisann Jeg begynner å bli litt slapp i kroppen her, kanskje infulensaen som kommer. Men jeg har plukket frem en gammel klassiker fra tidligere turer med litt modifikasjoner som jeg smeller opp den for morgendagen. KORS - Orcas I KPAE - Shonomish S86 - Sky Harbor S88 - Skykomish State 1S2 - Darrington Municipal 3W5 - Concrete KBVS - Skagit Regional 2WA1 - Diamond Point Airstrip WA05 - Apex Airpark 2S1 - Vashon Island KTIW - Tacoma Narrows KOLM - Olympia Oppstart kl. 18.00 zulu og vi flyr ikke større fly en-motors vanlig propellfly, Cessna 172,182,185 eller Piper Archer, Cherokee eller Bonanza F33 eller V35. Beaver kan også gå bra. Vel møtt! Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. januar 2011 Premium Medlem Skrevet 9. januar 2011 Godt forslag Fred, skal polere Skywagon for kveldens søndagstur ! Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 9. januar 2011 Skrevet 9. januar 2011 Suveren tur Fred. Pga influensaen som brygger, hadde det nok sneket seg inn en liten skrive leif i ruta. Vashon Mun = 2S1 Bortsett fra dette ser det glimrende ut. Gleder meg.. :-) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.